شیائومی Redmi Note 8 Pro در آنتوتو دیده شد - تکفارس 
شیائومی Redmi Note 8 Pro در آنتوتو دیده شد - تکفارس 
شیائومی Redmi Note 8 Pro در آنتوتو دیده شد - تکفارس 

شیائومی Redmi Note 8 Pro در آنتوتو دیده شد

علی اسکندری
۸ شهریور ۱۳۹۸ - 22:01
شیائومی Redmi Note 8 Pro در آنتوتو دیده شد - تکفارس 

ردمی برند زیرمجموعه شیائومی به تولید و طراحی موبایل‌های هوشمند در کلاس اقتصادی و میان‌رده می‌پردازد. به‌تازگی نیز این برند قصد دارد تا از یک گوشی جدید و با کلی قابلیت کارآمد پرده بردارد. اما مثل هر گوشی هوشمند دیگری، قبل از معرفی این دستگاه نیز شایعاتی زیادی حول‌محور آن منتشر می‌شوند. اخیرا این مدل در بنچمارک آنتوتو دیده شده و در نتیجه برخی از مشخصات آن به بیرون درز کرده است. در ادامه بیش‌تر با این موبایل هوشمند آشنا خواهیم شد.

در حقیقت شیائومی Redmi Note 8 Pro در کلاس اقتصادی قرار می‌گیرد و با قیمت کمی به بازار عرضه خواهد شد. همیشه شرکت‌ها قبل از این‌که موبایل‌های هوشمند خود را به بازار عرضه کنند، آن را در با تست‌های مختلف و بنچمارک‌ها امتحان می‌کنند تا از عملکرد بی‌نقص آن‌ها مطمئن شوند. شیائومی Redmi Note 8 Pro نیز از این قانون پیروی می‌کند. امروز بیش‌تر مشخصات این گوشی هوشمند منتشر شده است. گفته شده که این موبایل از یک پردازنده اختصاصی ساخت کوآلکام بهره می‌برد که از معماری جدیدی سود می‌جوید. این معماری جدید باعث شده تا عمر باتری شیائومی Redmi Note 8 Pro افزایش یابد. این پردازش‌گر مخصوص اجرای بازی‌هاست و برای همین به‌لطف این مدل قادر به اجرای بازی‌ها بدون کندی سرعت خواهید بود. بی‌تردید یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این گوشی، دوربین ۶۴ مگاپیکسلی آن است. انتظار می‌رود این حس‌گر تصاویری واضح و شفاف بگیرد و عملکردی بهتر از رقبای اقتصادی خود داشته باشد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، محصول چینی توانسته امتیازی بیش‌تر از ۲۵۰ هزار در بنچمارک آنتوتو کسب نماید که امتیاز نسبتا بالایی است. این امتیاز را مدیون پردازنده اختصاصی اسنپدراگون هستیم که از تکنولوژی هوش مصنوعی نیز مجهز است. این فن‌آوری در بلندمدت باعث کاهش مصرف باتری و افزایش سرعت موبایل هوشمند شما خواهد شد. در واقع این امتیاز فوق‌العاده باعث شده تا برخی از کارشناسان شیائومی Redmi Note 8 Pro را با بهترین نمونه‌های بازار مقایسه کنند و آن را پرچم‌دار بعدی برند ردمی بنامند. لازم به ذکر است پرچم‌دار قبلی از خانواده K20 بود.

شیائومی Redmi Note 8 Pro در آنتوتو دیده شد - تکفارس 

اطلاعاتی در مورد طراحی این گوشی نیز به بیرون درز کرده است. به‌نظر می‌رسد شاهد یک گوشی هوشمند شیشه‌ای و آلومینیومی باشیم. در قاب پشت و جلو شیشه‌ای براق و رنگین قرار خواهد گرفت و آلیاژ آلومینیوم در فریم‌‌ موبایل به‌کار گرفته می‌شود. به احتمال زیاد اندروید ۹ در شیائومی Redmi Note 8 Pro استفاده خواهد شد که به‌همراه رابط کاربری اختصاصی شیائومی – یعنی MIUI 10 – عرضه می‌شود. اما قیمت را فراموش نکنیم. با توجه به این قابلیت‌ها، طبیعتا باید تولیدکننده قیمتی بیش‌تر ۵۰۰ یورو را برای دستگاه خود در نظر بگیرد. اما گمانه‌زنی‌ها چیز دیگری را نشان می‌دهد. شایعات و اخبار حاکی از آن هستند که شیائومی Redmi Note 8 Pro با قیمتی در حدود ۲۰۰ یورو به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی هوشمند ارزش خرید خواهد داشت؟ آیا در صورت عرضه این مدل به بازار کشورمان، حاضر به خرید آن خواهید بود؟ آیا از موبایل‌های هوشمند شیائومی استفاده می‌کنید؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید