دل از کروم‌بوک جدید خود پرده برداشت - تکفارس 
دل از کروم‌بوک جدید خود پرده برداشت - تکفارس 
دل از کروم‌بوک جدید خود پرده برداشت - تکفارس 

دل از کروم‌بوک جدید خود پرده برداشت

علی اسکندری
۵ شهریور ۱۳۹۸ - 13:31
دل از کروم‌بوک جدید خود پرده برداشت - تکفارس 

اگر بخواهیم کارهای حرفه‌ای خود را بدون دردسر و با کم‌ترین کندی سرعت انجام دهیم، باید اقدام به خرید یک کامپیوتر شخصی نماییم. اما مشکل این‌جاست که چنین دستگاهی را نمی‌توان به سفر برد و آن‌ها را حمل و نقل کرد. برای همین طیف جدیدی از محصولات به بازار عرضه شدند که لپ‌تاپ نام دارند. با کمک آن‌ها می‌توانیم در هر مکان و زمان به انجام کارهای حرفه‌ای خود بپردازیم. این بازار پرسود و بزرگ باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها به‌سمت آن جلب شوند و اقدام به معرفی از مدل‌های جدیدی نمایند. با این همه تنها شرکت‌های اندکی مثل دل موفق خواهند شد. به‌تازگی این برند از جدیدترین کروم‌بوک مخصوص کسب‌وکار خود پرده برداشته است.

بی‌شک همگی با مایکل دل آشنا هستیم. این فرد شرکت دل را – که امروزه به‌عنوان غول دنیای کامپیوترهای قابل‌حمل شناخته می‌شود – پایه‌گذاری نمود و توانست برندی ماندگار و میلیارد دلاری را بسازد که حتی در حال حاضر نیز حرفی برای گفتن دارد. با این حال شرکت دل در چند سال اخیر نتوانسته فروش زیادی را تجربه کند و سهم بزرگی از بازار داشته باشد. این معضل به‌دلیل حضور شرکت‌های جدید و قدرت‌مندتر شدن برندهایی مثل ایسوس و مایکروسافت در این حوزه به‌وجود آمده و تنها با عرضه محصول بهتر و با کیفیت بالاتر حل خواهد شد. امروزه برندهای مختلفی مثل اپل نیز در این خواهان سهم بیش‌تری هستند و برای همین هر سال از مدل‌های جدیدتر و بهتر پرده برمی‌دارد. در این بین دل نتوانسته خود را با رقبا وقف دهد و با سرعت بالا به عرضه محصولات بپردازد. اما خبرهای خوبی در راه هستند. دل در نظر دارد تا محصولات بهتری را معرفی کند که برای هر کسی مناسب هستند و قیمت نسبتا پایینی دارند. یکی از همین محصولات جذاب و کارآمد، کروم‌بوک جدید دل است که از قابلیت‌های بی‌شماری بهره می‌برد و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. در زیر به مشخصات این دستگاه آمریکایی پرداخته‌ایم.

دل از کروم‌بوک جدید خود پرده برداشت - تکفارس 

مثل هر لپ‌تاپ دیگری، کروم‌بوک دل نیز در دو مدل به بازار عرضه شده تا با توجه به نیاز و بودجه خود بتوانید یکی از نسخه‌ها را خریداری نمایید. در ورژن ارزان‌تر یک تراشه قدرت‌مند Core i7 دریافت خواهید کرد که به‌ کمک آن می‌توانید سنگین‌ترین برنامه‌ها را اجرا کنید و به انجام کارهای حرفه‌ای خود بپردازید. در نسخه ارزان‌تر نیز صاحب یک پردازنده Core i5 خواهید شد که مطمئنا نیاز طیف وسیعی از کاربران را پوشش خواهد داد. خوش‌بختانه این کروم‌بوک جذاب از نسل چهارم اینترنت همراه نیز پشتیبانی می‌کند تا با سرعتی بالا کارهای خود را به پایان برسانید. به این ترتیب دیگر وقت‌تان برای دانلود فایل‌ها تلف نخواهد شد. خوش‌بختانه این کروم‌بوک توانسته گواهینامه‌ای نظامی را کسب کند که این اطمینان را به شما می‌دهد که این محصول در برابر عوامل بسیاری مقاوم است و به این راحتی‌ها شکسته نمی‌شود و تا سال‌ها شما را همراهی خواهد کرد. پس اگر به‌دنبال یک لپ‌تاپ ارزش‌مند و با دوام بالا هستید، از همین حالا به فکر خرید این کروم‌بوک دل باشید. اما سوال اصلی این‌جاست که قیمت این کروم‌بوک در چه رنجی است. در حقیقت با توجه به مشخصاتی که دریافت خواهید کرد، لپ‌تاپ دل می‌تواند از ۷۰۰ تا ۸۰۰ دلار برای‌تان آب بخورد. این در حالی‌ست که لپ‌تاپ‌های رقبا با همین مشخصات قیمت نسبتا بیش‌تری دارند. در نتیجه توصیه می‌کنیم که اگر بودجه نامحدودی در اختیار ندارید، حتما این کروم‌بوک آمریکایی را در سبد خریدتان قرار دهید.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا دل با عرضه این محصول می‌تواند نظر کاربران را به‌سمت خود جلب کند؟ آیا این شرکت می‌تواند دوباره سهم زیادی از بازار را صاحب شود؟ در حال حاضر از لپ‌تاپ دل استفاده می‌کنید؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید