دل لپ تاپ‌ های گیمینگ Alienware M18 و M16 را معرفی کرد - تکفارس 
دل لپ تاپ‌ های گیمینگ Alienware M18 و M16 را معرفی کرد - تکفارس 

دل لپ تاپ‌ های گیمینگ Alienware M18 و M16 را معرفی کرد

افشین نوری
۱۴ دی ۱۴۰۱ - 19:43
دل لپ تاپ‌ های گیمینگ Alienware M18 و M16 را معرفی کرد - تکفارس 

دل در نمایشگاه CES 2023 از لپ‌تاپ‌های گیمینگ Alienware M18 و M16 رونمایی کرد. مشخصات این مدل‌ها را در ادامه توضیح می‌دهیم.

لپ تاپ Alienware M18 از یک نمایشگر ۱۸ اینچی بهره می‌برد و در دو‌ نسخه QHD+ با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز، و FHD+ با نرخ نوسازی ۴۸۰ هرتز عرضه شده است. این نمایشگرها دارای زمان‌ پاسخ‌دهی ۳ میلی‌ثانیه، حداکثر روشنایی ۳۰۰ نیت و پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3 هستند و از فناوری ComfortView Plus پشتیبانی می‌کنند که باعث کاهش تشعشع نور آبی خواهد شد.  

مدل M18 از طراحی Legend 3.0 بهره می‌برد که شاسی بسیار نازکی را برای آن به ارمغان آورده است و بدنه آن از جنس آلومینیوم است. برای این لپ‌تاپ دو نسخه با کیبوردهای Perkey AlienFX و CherryMX ارائه شده است و یم وبکم ۷۲۰p و یک سنسور IR نیز روی آن وجود دارد. 

لپ‌تاپ Alienware M18 از پردازنده‌های نسل ۱۳ اینتل بهره می‌برد و بالاترین مدل آن مجهز به پردازنده Core i9 اینتل و کارت گرافیکی RTX 4090 انویدیا است. این لپ تاپ ظاهرا اواخر امسال با پردازنده‌های AMD Ryzen و کارت‌های گرافیکی Radeon نیز عرضه خواهد شد. در این لپ‌تاپ امکان دسترسی به حداکثر ۶۴ گیگابایت رم و ۹ ترابایت حافظه SSD وجود دارد و از یک سیستم خنک‌کننده نیز در داخل آن استفاده شده است. 

کسانی که نمی‌خواهند این لپ‌تاپ ۱۸ اینچی را بخرند یک مدل M16 معرفی شده است که از یک نمایسگر ۱۶ اینچی بهره می‌برد که مشخصاتش تقریبا مشابه مدل M18 است. دل لپ‌تاپ Alienware M18 را به قیمت پایه ۲۰۹۹ دلار و مدل Alienware M16 را به قیمت پایه ۱۸۹۹ دلار عرضه خواهد کرد. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید