دانلود والپیپرهای گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 
دانلود والپیپرهای گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 
دانلود والپیپرهای گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 

دانلود والپیپرهای گلکسی نوت ۱۰

بهنام خدابخشی
۵ شهریور ۱۳۹۸ - 11:01
گلکسی نوت 10

یکی از مواردی که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند سعی دارند تا جایگزینی برای آن پیدا کنند، این است که “بریدگی بالای صفحه” نمایش را نیز حذف کنند تا کاربران به صورت کاملا واقعی بتوانند تجربه‌ی در اختیار داشتن یک گوشی تمام صفحه را داشته باشند. با تمامی این تفاسیر، کمپانی سامسونگ سعی داشته است تا با کوچکتر کردن این بخش در گلکسی نوت ۱۰ (تنها در ابعاد سنسور دوربین سلفی) این هدف را محقق نماید. اما بازهم به طور کامل نتوانسته است از دید کاربر محو نماید.

یکی از نکات خوب در مورد بریدگی بالای صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۱۰ این است که می‌توانید در طی شرایطی این نقص را به نفع خود رقم بزنید. انجام این فرآیند بسیار ساده است؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که با مراجعه به سایت رسمی این کمپانی (با مرورگر گوشی)، تصاویر پس‌زمینه‌ی اختصاصی گلکسی نوت ۱۰ را دانلود نموده و از آن‌ها به عنوان تصویر پس‌زمینه در گوشی خود استفاده نمایید. این تصاویر به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانید بخش بریدگی بالای صفحه‌نمایش که دوربین سلفی در آن تعبیه شده است را مخفی کنید. البته تنها زمانی که به صفحه‌ی اصلی گلکسی نوت ۱۰ یا نوت ۱۰ پلاس مراجعه‌ می‌کنید، چنین اتفاقی صورت می‌پذیرد.

در واقع، طراحی بریدگی بالای صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۱۰ به گونه‌ای است که تصاویر پس‌زمینه نقش مکمل را ایفا می‌کنند. آخرین پرچمدار کمپانی سامسونگ، سری اس ۱۰ نیز با این مسئله مواجه می‌‌باشد که کره‌ای‌ها جهت مخفی کردن آن والپیپرهایی را برای سری S10 نیز طراحی نموده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید