تصاویری از پنل جلویی هوآوی میت ۳۰ لو رفت - تکفارس 
تصاویری از پنل جلویی هوآوی میت ۳۰ لو رفت - تکفارس 
تصاویری از پنل جلویی هوآوی میت ۳۰ لو رفت - تکفارس 

تصاویری از پنل جلویی هوآوی میت ۳۰ لو رفت

سید محمد معلمی
۳ شهریور ۱۳۹۸ - 15:00
تصاویری از پنل جلویی هوآوی میت ۳۰ لو رفت - تکفارس 

بر اساس تصاویری که در شبکه اجتماعی محبوب چینی‌ها به نام Weibo منتشر شده، حالا می‌توانیم ببینیم که دوربین سلفی و سنسور اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش پرچمدار آتی هوآوی چگونه در گوشی جای‌گیری کرده‌اند. این عکس‌ها کاملاً نشان می‌دهند که مدل میت ۳۰ نسبت به میت ۳۰ پرو که گوشی پیشرفته‌تری است، ناچ کوچک‌تری دارد. بر این اساس، ناچ به کار رفته در این دستگاه‌ها در مقایسه با ناچ موجود در میت ۲۰ که پارسال معرفی شد، تغییر خواهد کرد. این موضوع شاید به خاطر بهبود دوربین جلو و در نتیجه پیشرفته‌تر شدن فناوری تشخیص چهره باشد.

اگر بتوانیم اعتبار این تصاویر را تأیید کنیم، باید بگوییم که میت ۳۰ دارای نمایشگری صاف خواهد بود و میت ۳۰ پرو از صفحه نمایشی بهره می‌برد که نسبت بدنه به تصویر بسیار بالایی دارد. عکس‌های مربوط به این گوشی دال بر این هستند که لبه‌های برآمده در کناره‌ها، تا زاویه ۸۸ درجه‌ای کشیده شده‌اند بنابراین در صورتی که کاربران از روبه‌رو به گوشی نگاه کنند، هیچ حاشیه مشکی رنگی نخواهند دید. حال که صحبت از نوار مشکی رنگ شد بد نیست به میت ۳۰ اشاره‌ای داشته باشیم و بگوییم که این حاشیه‌ها در اطراف و پایین کوچک‌تر شده‌اند و در بالا کمی ضخامت دارند. ضمناً، گوشی پیشرفته‌تر (میت ۳۰ پرو) احتمالاً دارای نرخ بازسازی ۹۰ هرتزی و گوشی دیگر از نرخ بازسازی ۶۰ هرتزی استفاده خواهد کرد.

انتظار داریم در این دستگاه‌ها از پردازنده تازه معرفی شده هوآوی یعنی کایرین ۹۹۰ استفاده شود که با فرآیند ۷ نانومتری تولید شده و قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر و در نمایشگاه IFA امسال در برلین آلمان رونمایی گردد. لازم به ذکر است که در این تراشه، مودم ۵G وجود دارد. در مورد سایر مشخصات فنی موجود در این دستگاه‌ها هم باید بگوییم که آنها به نمایشگر ۶٫۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (۱۰۸۰p)، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی (برای مدل پایه)، دوربین عقب سه‌گانه و باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز خواهند بود.

در حال حاضر هوآوی تصمیم ندارد از سیستم عامل اختصاصی‌اش به نام HarmonyOS در محصولات خود بهره ببرد بنابراین باید شاهد پلتفرم اندروید در پرچمدار آتی این کمپانی باشیم. در پایان اشاره کنیم که انتظار می‌رود این گوشی‌ها در تاریخ ۱۹ سپتامبر معرفی شوند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید