تایید شد: پردازنده کایرین ۹۹۰ هوآوی در تاریخ ۶ام سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 
تایید شد: پردازنده کایرین ۹۹۰ هوآوی در تاریخ ۶ام سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 
تایید شد: پردازنده کایرین ۹۹۰ هوآوی در تاریخ ۶ام سپتامبر معرفی خواهد شد - تکفارس 

تایید شد: پردازنده کایرین ۹۹۰ هوآوی در تاریخ ۶ام سپتامبر معرفی خواهد شد

بهنام خدابخشی
۲ شهریور ۱۳۹۸ - 17:59
کایرین 990 هوآوی

پردازنده‌ی های‌سیلیکون کایرین ۹۹۰ هوآوی اکنون به صورت رسمی معرفی خواهد شد، زیرا این کمپانی اخیرا ویدئوی جدیدی از “گرم شدن” پردازنده‌ها در کانال رسمی یوتیوب این کمپانی منتشر کرد و جزئیاتی از تاریخ معرفی چدیدترین پردازنده‌ی خود نیز اعلام کرد. پردازنده‌ی های‌سیلیکون کایرین ۹۹۰ به عنوان جانشین کایرین ۹۸۰ خواهد بود که در تاریخ ۶ام سپتامبر (چند روز دیگر) در طی مراسمی از آن رونمایی به عمل خواهد آمد.

در این ویدئوی ۱۰ ثانیه‌ای که هوآوی منتشر کرده است، هیچ اطلاعاتی در خصوص این پردازنده نشان داده نشده ولی بر اساس گفته‌ی سایت خبری MySmartprice، فرآیند ساخت پردازنده‌ی جدید هوآوی ۷ نانومتری از نوع FinFET/EUV و پشتیبانی از شبکه اینترنت ۵G با پهنای باند ۵۰۰۰ خواهد بود. به هرحال، این پردازنده قصد رقابت با آخرین پردازنده‌ی کمپانی کوآلکام را دارد.

علاوه بر این، همانطور که قبلا در خبرها اشاره کردیم، پردازنده‌ی پرچمداران آینده‌ی هوآوی از قابلیت فیلمبرداری ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه برخوردار خواهد بود. همچنین کاربران قادر خواهند بود تا ویدئوهایی slow-mo و hi-res ثبت نمایند. کایرین ۹۹۰ برای اولین‌بار در هوآوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این کمپانی تایید کرده است که هوآوی میت ایکس نیز یک گوشی تاشو خواهد بود. همچنین به احتمال زیاد گوشی‌های P40 و P40 Pro نیز از پردازنده‌ی کایرین ۹۹۰ برخوردار خواهند بود و در سال آینده نیز آنر ویو ۳۰ و آنر ۳۰ نیز رسما معرفی می‌شوند.

لازم به ذکر است که در تاریخ ۶‌ام سپتامبر تنها فرآیند رونمایی از پردازنده‌ی کایرین ۹۹۰ صورت خواهد گرفت. اکنون برای اینکه دریابید عملکرد این پردازنده در واقعیت به چه صورت است، باید تا ۱۹ سپتامبر، زمان رونمایی از میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو، صبر کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید