حالا می‌توانید فیلم‌های اپل +TV را آفلاین تماشا کنید - تکفارس 
حالا می‌توانید فیلم‌های اپل +TV را آفلاین تماشا کنید - تکفارس 
حالا می‌توانید فیلم‌های اپل +TV را آفلاین تماشا کنید - تکفارس 

حالا می‌توانید فیلم‌های اپل +TV را آفلاین تماشا کنید

علی اسکندری
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - 22:30
حالا می‌توانید فیلم‌های اپل +TV را آفلاین تماشا کنید - تکفارس 

بی‌شک اپل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در بخش فن‌آوری شمرده می‌شود که توانسته تا حالا نظر بسیاری از کاربران را به‌سمت خود جلب نماید. این برند هر سال چندین محصول جذاب و کارآمد به بازار عرضه می‌کند که همه آن‌ها بیش‌تر از میلیون‌ها بار به‌فروش می‌رسند. در حقیقت فرقی ندارد که چه خواسته‌ای داشته باشید، همیشه محصولات و خدمات این شرکت بزرگ آمریکایی می‌توانند نیاز شما را برطرف نماید. با این همه تا قبل از این بیش‌تر درآمد اپل از فروختن آیفون‌ها به‌دست می‌آمد. اما حالا اوضاع فرق کرده و بخش بزرگی از درآمد این شرکت از خدمات به‌دست می‌آید. اپل +TV نیز یکی از خدمات جدید این برند شمرده می‌شود که توانسته به‌خوبی نیاز کاربران را پوشش دهد.

همان‌طور که می‌دانید در سال‌های اخیر شاهد رکود در دنیای گوشی‌های هوشمند هستیم که این موضوع می‌تواند تاثیز بدی روی شرکت‌های فعال در این بخش بگذارد. یکی از همین برندها، اپل است. این برند در دهه‌های اخیر توانسته محصولاتی را به بازار عرضه دهد که از هر نظر نیاز کاربران را برطرف می‌کنند و از طرفی بهترین کیفیت و بهترین تکنولوژی‌ها را دارند. ولی در سال‌های اخیر اوضاع تغییر کرده است. کاربران دیگر مایل نیستند مبالغ بسیار زیادی برای خرید یک گوشی هوشمند بپردازند. آن‌ها نمی‌خواهند کل حقوق یک ماه خود را صرف خرید یک موبایل هوشمند کنند که یک انتخاب منطقی است. البته کاربران دنبال نوآوری‌های خاصی نیز هستند که به‌نظر می‌رسد در گوشی‌های فعلی وجود دارند. همه این‌ها باعث شده تا شرکت‌های تولیدکننده موبایل دوران سختی را سپری کنند و با چالش‌های فراوانی مواجه شوند. اپل نیز جزو همین برندها به‌حساب می‌آید که شاهد فروش پایین آی‌فون‌های خود بوده است. گفتنی‌ست در این سال اپل با یک رکود بزرگ مواجه شد و ارزش سهام آن تا ۱۵ درصد افت کرد. تمام این اتفاقات موجب شده تا این شرکت بزرگ و تریلیون دلاری به بازارهای دیگر نگاهی بیندازد. یکی از همین بازارها، سرگرمی و فیلم است. در این بازار رقبای قدرت‌مندی مثل نتفیلیکس قرار دارند و صاحب سهم زیادی از بازار هستند. در حقیقت بخش فیلم و سریال می‌تواند میلیارد دلاری برای شرکت‌ها سود‌آوری کند و اپل نیز پتانسیل این قسمت از بازار را درک کرد و اقدام به ارائه خدمات خود نمود. این نرم‌افزار اپل +TV نام گرفت. با کمک این سرویس (مثل نتفیلیکس و دیگر نرم‌افزارها) می‌توانید به‌ آخرین و بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها دسترسی داشته باشید و به این ترتیب اوقات فراغت‌تان را پر کنید. تنها باید مبلغی را به‌عنوان اشتراک ماهیانه بپردازید تا بتوانید به این آرشیو بزرگ دسترسی پیدا کنید و ساعت‌ها و شاید روزها به دیدن فیلم‌ها بپردازید. اما اپل +TV یک فرق اساسی با بیش‌تر رقبای خود دارد. اپل با عقد قرارداد با برخی از محبوب‌ترین سلبریتی‌های خارجی مثل اوپرا وینفری توانسته برنامه‌هایی اختصاصی را تولید کند که تنها در اپل +TV در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. به این ترتیب شما باید برای دسترسی و تماشای این ویدیوهای مخصوص، اقدام به خرید اشتراک اپل +TV نمایید. اما مهم‌ترین مسئله‌، برنامه‌های اختصاصی یا حضور طیف وسیعی از فیلم‌ها نیست. بلکه قیمت‌های اشتراک یک برنامه است. اپل نیز به این موضوع پی برده و برای همین قیمت‌های مناسبی را برای سرویس خود در نظر گرفته است که تقریبا می‌توان گفت بی‌نظیر هستند. تنها با پرداخت تقریبا ۱۰ دلار می‌توانید صاحب بهترین آرشیو شوید و برترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا را تماشا نمایید. اما قابلیت‌های اپل +TV به این‌جا ختم نمی‌شوند. برای این‌که حتی در زمان تعطیلات – که در جنگل قرار دارید یا جایی هستید که به اینترنتی دسترسی ندارید – اقدام به دیدن فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌‌تان نمایید. اپل این امکان را به شما می‌دهد تا به‌صورت آفلاین به تماشای فیلم‌ها مشغول شوید. برای این‌ کار باید برنامه اپل +TV را دانلود نمایید. البته این اجازه داده نشده تا این فیلم‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تنها می‌توانیم از فیلم‌های دانلود شده در خود برنامه بهره ببرید. به‌طور کلی می‌توان گفت سرویس جدید اپل نیازهای کاربران را برآورده می‌کند و بی‌تردید رقیبی جدی برای نتفیلیکس است.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این نرم‌افزار جدید اپل می‌تواند با دیگر برنامه‌های بازار مثل نتفیلیکس رقابت کند؟ آیا این شرکت آمریکایی به‌سمت عرضه خدمات خواهد رفت و از بازار محصولات بیرون می‌رود؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید