با جدیدترین موبایل ال‌جی آشنا شوید - تکفارس 
با جدیدترین موبایل ال‌جی آشنا شوید - تکفارس 
با جدیدترین موبایل ال‌جی آشنا شوید - تکفارس 

با جدیدترین موبایل ال‌جی آشنا شوید

علی اسکندری
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - 21:01
با جدیدترین موبایل ال‌جی آشنا شوید - تکفارس 

در سال‌های گذشته ترتیب پرفروش‌ترین برندهای حوزه موبایل‌های هوشمند کمی متفاوت بود. در حقیقت شرکت‌هایی مثل ال‌جی، اچ‌تی‌سی و سونی نیز در این لیست جایی داشتند. اما در حال حاضر تنها نام سه برند مطرح است. سامسونگ، اپل و هوآوی. اما شرکت‌های قدیمی مثل ال‌جی که سال‌های سال است که در این بخش از بازار فعالیت می‌کنند، قصد دارند دوباره به بازار پرسود برگردند. برای همین اقدام به معرفی مدل‌های جدیدی می‌کنند که به قابلیت‌های جذابی مجهز هستند و به نسبت رقبا با قیمت کم‌ترین به بازار عرضه می‌شوند. ال‌جی نیز به‌تازگی از گوشی جدید خود پرده برداشته که در ادامه با آن آشنا می‌شویم.

چیزی که ال‌جی را از دیگر برندهای شکست‌خورده در حوزه موبایل‌های هوشمند جدا می‌کند، منابع درآمدی است. در حقیقت اچ‌تی‌سی در سال‌های گذشته تنها از بخش موبایل درآمد خود را کسب می‌کرد و برای همین با افت فروش گوشی‌های هوشمند خود، مجبور به تعدیل نیروهای خود شد. در نتیجه ارزش و سهام شرکت نیز به‌طور چشم‌گیری کاهش یافت. اما ال‌جی در بسیاری از حوزه‌های تکنولوژی‌محور نیز فعالیت دارد. برای مثال بی‌شک ال‌جی یکی از غول‌های صنعت نمایشگر محسوب می‌شود. این برند در کنار سامسونگ به تولید صفحه‌نمایش‌های جذابی می‌پردازد که از سراسر دنیا خواهان آن هستند. همین منابع درآمدی باعث شده تا بخش موبایل ال‌جی بتواند به حیات خود ادامه دهد. در واقع هر چقدر که این قسمت با ضرر مواجه شود، تاثیر بزرگی بر روی درآمد شرکت نخواهد داشت و منجر به ورشکستی ال‌جی نخواهد شد. به این ترتیب می‌توان حساب ال‌جی را از دیگر برندها جدا کرد و امید به بازگشت آن به بازار داشت. همان‌طور که گفتیم این شرکت از یک موبایل هوشمد جدید در کلاس اقتصادی پرده برداشته که می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به‌سمت خود جلب نماید. این مدل ال‌جی Stylo 5 نام دارد. اما صوال اصلی این‌جاست که این گوشی چه ویژگی‌هایی دارد و از چه تکنولوژی‌هایی بهره می‌برد؟ همین‌طور چه زمانی این موبایل به بازار عرضه خواهد شد؟ در زیر به این سوال‌ها پاسخ داده‌ایم.

پیش از هر چیزی طراحی یک دستگاه نظر کاربران را به‌ خود جلب نماید. در واقع هر چقدر یک موبایل هوشمند زیباتر باشد، شانس بیش‌تری در بازار پرهیاهوی گجت‌های هوشمند خواهد داشت. برای همین ال‌جی در این مدل از یک طراحی مدرن و کم‌حاشیه سود جسته که در دیگر اقتصادی‌ها و حتی گوشی‌هایی زیر ۱۵۰ یورو نیز دیده می‌شود. با این همه طراحی ال‌جی Stylo 5 رضایت‌بخش است و با دنیای مدرن همگام شده است. اما همان‌طور که از اسم این دستگاه پیداست، باید شاهد یک قلم نیز در ال‌جی Stylo 5 باشیم. در واقعیت نیز این اتفاق افتاده و ال‌جی در این مدل از یک قلم بهره برده است. البته همین‌جا باید ذکر کنیم که این قلم به‌ هیچ عنوان نمی‌تواند با نمونه‌هایی مثل گلکسی نوت رقابت کند و در سطح قلم‌های معمولی موجود در بازار است. اما همین موضوع باعث می‌شود تا علاقه‌مندان به طراحی – که بودجه زیادی در اختیار ندارند – اقدام به خرید ال‌جی Stylo 5 نمایند. این گوشی به یک پردازنده آمریکایی در کلاس اقتصادی نیز مجهز شده تا بتوانید برنامه‌های سبک و بازی‌های عادی را تجربه کنید. با این‌که تراشه مذکور قدرت زیادی ندارد، اما مطمئن باشید محصولات کوآلکام شما را ناامید نمی‌کنند و بی‌شک می‌توانید بدون کندی سرعت کارهای روزمره خود را به پایان برسانید. یکی از نقاط قوت این موبایل جذاب، نمایشگر بزرگ آن است. برای این‌که کارهای‌تان را انجام دهید و در صفحه‌ای بزرگ یادداشت‌برداری کنید، ال‌جی برای شما از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی در محصول خود بهره برده که کیفیت بالایی نیز دارد. این کیفیت بالا موجب می‌شود تا قادر به دیدن پیکسل‌های صفحه نباشید و به این ترتیب جزئیات زیادی در تصاویر مشاهده کنید.

در آخر باید بگوییم که ال‌جی Stylo 5 با قیمتی در حدود ۲۰۰ یورو به بازار عرضه خواهد شد. البته هنوز صحبتی در مورد زمان عرضه این گوشی به بازار به میان نیامده است. اما انتظار می‌رود این مدل کارآمد و قلم‌دار کره‌ای‌ها (!) تا آخر سال میلادی جاری ارائه شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا ال‌جی می‌تواند به بازار گوشی‌های هوشمند برگردد؟ آیا موبایل‌های ال‌جی مثل گذشته طرفدار خواهد داشت؟ آیا در حال حاضر از محصولات این شرکت استفاده می‌کنید؟ خوشحال خواهیم شد که تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید