الجی در نیمه اول ۲۰۲۱ سه گوشی جدید عرضه خواهد کرد - تکفارس 
الجی در نیمه اول ۲۰۲۱ سه گوشی جدید عرضه خواهد کرد - تکفارس 

الجی در نیمه اول ۲۰۲۱ سه گوشی جدید عرضه خواهد کرد

آرمین مکاری
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - 21:00
الجی در نیمه اول ۲۰۲۱ سه گوشی جدید عرضه خواهد کرد - تکفارس 

الجی قصد دارد در نیمه اول سال ۲۰۲۱، گوشی پرچمدار رینبو، مدل ارزان قیمت Q83 و گوشی رول‌شونده خود را به بازار عرضه کند. همواره این شرکت یکی از پیشگامان فناوری‌های نوآوروانه، از جمله گوشی‌های تاشو و قابل رول بوده و این تصمیم شرکت کره‌ای برای تثبیت موقعیت خود در بخش گوشی‌های پرچمدار و گوشی‌های ارزان قیمت است.

الجی قصد دارد گوشی پرچمدار خود، یعنی مدل رینبو را در ماه مارس ۲۰۲۱ به بازار عرضه کند. همچنین گوشی رول‌شونده الجی، دومین محصول پروژه اکسپلورر این شرکت است که ابتکار عمل آن برای عرضه محصولات نوآورانه را نشان می‌دهد. این دستگاه از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی بهره می‌برد که می‌توان آن ‌را باز کرد تا به ۷.۴ اینچ نیز برسد. این شرکت درحال برنامه‌ریزی برای شروع آزمایشات خود بر روی این دو گوشی تا اوایل ماه آینده است و براساس نتایج این آزمایشات، تاریخ دقیق عرضه این گوشی‌ها اعلام خواهد شد.

طبق گزارش‌های منتشرشده، مزیت اصلی گوشی قابل رول الجی، نازک و سبک بودن آن نسبت به رقبای خود، یعنی گوشی‌های تاشو است. همچنین در این گوشی هوشمند خبری از چروک صفحه‌نمایش که بیشتر گوشی‌های تاشو از آن رنج می‌برند نیست. درصورت انتشار هرگونه اطلاعاتی درمورد مشخصات این گوشی‌ها، شما را در جریان آن خواهیم گذاشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.