شیائومی پتنت جدیدی را ثبت کرد - تکفارس 
شیائومی پتنت جدیدی را ثبت کرد - تکفارس 
شیائومی پتنت جدیدی را ثبت کرد - تکفارس 

شیائومی پتنت جدیدی را ثبت کرد

علی اسکندری
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - 22:31
شیائومی پتنت جدیدی را ثبت کرد - تکفارس 

به‌جرات می‌توان گفت شرکت‌های چینی یکی از موفق‌ترین برندها در حوزه تکنولوژی شمرده می‌شوند. در حقیقت همین حالا که در حال خواندن این خبر هستید، بیش‌تر از صد برند در بخش گوشی‌های هوشمند در کشور چین فعالیت می‌کنند و هر سال از محصولات جدید و جذاب خود پرده برمی‌دارند. اما همان‌طور که می‌دانید فقط تعداد کمی از آن‌ها طعم موفقیت را می‌چشند و به فروش‌های بالای یک میلیون دست پیدا می‌کنند. یکی از همین شرکت‌ها، شیائومی است. گوشی‌های هوشمند شیائومی نه‌تنها در خود کشور چین، بلکه در تمامی کشورها (ازجمله بازار کشورمان) عرضه می‌شوند. اما این برند به‌زودی قصد دارد از یک گوشی منحصر به فرد پرده بردارد که تا حالا نمونه‌اش در سری موبایل‌های شیائومی دیده نشده است.

به‌شک شیائومی یکی از موفق‌ترین شرکت‌های بازار گوشی‌های هوشمند است. محصولات این برند همیشه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در عین حال قیمت کمی دارند. برخلاف عقیده عموم مردم، در شیائومی با پرداخت پول کم‌تری، رسما آش بیش‌تری گیرتان می‌اید! جدای از این، شیائومی به‌عنوان یکی از خلاق‌ترین شرکت‌های چین نیز شمرده می‌شود. همان‌طور که می‌دانید بسیاری از برندهای کشور چین تنها به تقلید کردن از رقبای آمریکایی و ژاپنی می‌پردازند و فاقد هر گونه نوآوری هستند. اما شیائومی یک استثنا در این بازار محسوب می‌شود. برای مثال مدل Mix شیائومی را در نظر بگیرید. این گوشی در زمان معرفی (و حتی حالا) نیز جزو جذاب‌ترین دستگاه‌های بازار شمرده می‌شود و فروش بالایی را تجربه نموده است. همین موضوع به شیائومی این اشتیاق را می‌دهد تا نوآوری‌های بیش‌تری انجام دهد و بتواند از رقیب وطنی‌اش – یعنی هوآوی – پیشی بگیرد. در حال حاضر شیائومی بعد از هوآوی پرفروش‌ترین برند بخش گوشی‌های هوشمند به شمار می‌آید و قصد دارد به‌زودی جایگاه اول را نصیب خود نماید. به‌تازگی اخبار و شایعات حاکی از آن هستند که شیائومی قصد معرفی از یک گوشی جدید و جذاب را دارد که تا حالا نمونه آن در بین موبایل‌های شیائومی وجود نداشته است. شرکت سازنده نیز یک پتنت در این رابطه ثبت نموده که مشخصات و تصاویر بیش‌تری را از این موبایل منحصر به فرد لو می‌دهد. اما سوال اصلی این‌جاست که چرا این محصول خاص خواهد بود؟

شیائومی پتنت جدیدی را ثبت کرد - تکفارس 

به تصویر بالا نگاه کنید، این همان گوشی هوشمند جدید شیائومی است که توانسته نظر بسیاری از کاربران (حتی قبل از معرفی و عرضه رسمی به بازار) به‌سمت خود جلب نماید. همان‌طوز که مشاهده می‌کنید این یک موبایل هوشمند انعطاف‌پذیر خواهد بود که تنها شرکت‌هایی مثل سامسونگ، زدتی‌ای و هوآوی قادر به ساختن آن بوده‌اند. این گوشی مجهز به سه نمایشگر و سه دوربین است و مطمئن باشید از ویژگی‌های جذاب دیگری نیز برخوردار است. نمایشگر بزرگ این امکان را به شما می‌دهد تا کارهای روزمره و حتی حرفه‌ای‌تان را با کمک گوشی هوشمندتان انجام دهید. دیگر به‌لطف این موبایل هوشمند انعطاف‌پذیر نیازی نیست با صفحات کوچک رمان دل‌خواه‌تان را بخوانید، گوشی جدید شیائومی این اجازه را به کاربران می‌دهد تا در صفحه‌ای غول‌آسا کتاب‌های مورد نظر خود را مطالعه کنند و به بازی کردن بپردازند. شیائومی به طراحی این محصول نیز توجه ویژه‌ای نموده است. برخلاف دیگر برندها، شرکت چینی سعی کرده که از زرق و برق‌ها فاصله بگیرد و یک طراحی ساده را برای گوشی جدید خود در نظر گرفته که در نگاه اول نظر هر کاربری را خیره می‌سازد. گذشته از این، قاب پشتی موبایل نیز پراز شگفتی‌هیا کوچک و بزرگ است. به‌نظر می‌رسد این موبایل به سه دوربین در بخش پشتی مجهز باشد تا با کمک آن بتوانید تصاویری زیبا و جذاب ثبت کنید. همچنین این امکان به شما داده شده تا با کیفیتی بالا به ضبط ویدیوها بپردازید و خاطرات‌تان را حفظ نمایید. اما یک خبر بد برای علاقه‌مندان به هدفون‌های سیمی، شایعات نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر (مثل بسیاری از موبایل‌های امروزی) فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است. این یعنی یا باید اقدام به خریداری یک هدفون بلوتوثی کنید یا با رابط از هندزفری سیمی‌تان بهره ببرید. با این حال محصول جدید شیائومی عالی خواهد بود و احتمال سر و صدای زیادی در بازار به راه خواهد انداخت.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شیائومی می‌تواند این گوشی جدید خود را در بازار عرضه نماید و با موفقیت چشم‌گیری روبه‌رو گردد؟ آیا شیائومی مثل سامسونگ و هوآوی برای عرضه این مدل دچار مشکلات تولید انبوه خواهد شد؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید