شیائومی ساعت خاص و جذاب خود را معرفی کرد - تکفارس 
شیائومی ساعت خاص و جذاب خود را معرفی کرد - تکفارس 
شیائومی ساعت خاص و جذاب خود را معرفی کرد - تکفارس 

شیائومی ساعت خاص و جذاب خود را معرفی کرد

علی اسکندری
۳۰ تیر ۱۳۹۸ - 13:00
شیائومی ساعت خاص و جذاب خود را معرفی کرد - تکفارس 

شیائومی همیشه یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تکنولوژی بوده و احتمال خواهد بود. از تاسیس این کمپانی سال‌های زیادی نمی گذرد، ولی با تمام این‌ها شیائومی توانسته به فروش خارق‌العاده‌ای دست یابد و محصولاتش را با به بیش‌تر کشورها عرضه کند. این شرکت در حوزه‌های مختلف مثل گوشی‌های هوشمند و خانه هوشمند فعالیت دارد. حالا هم این شرکت در زمینه ساعت فعالیت می‌کند و به‌تازگی از مدل جدیدی با نام T-Series CIGA پرده برداشته است.

ساعت‌ها برای چندین قرن است که مورد توجه انسان‌ها هستند. ساعت‌ها در مدل‌های مختلفی مثل دیواری و مچی به بازار عرضه شده‌اند. اخیرا بازار ساعت‌های هوشمند داغ است و شرکت‌های بزرگ و کوچک فن‌آوری هر ساله از مدل‌های جدید خود پرده برمی‌دارد. شیائومی هم در این حوزه فعال است. با این حال اقدام به تولید ساعتی کلاسیک کرده که از قابلیت‌های مدرن بی‌بهره است. اما این ساعت از یک طراحی خاص و منحصر‌به‌فرد برخوردار است و نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌کند. جالب است بدانید T-Series CIGA دارای طراحی شفاف است. اما طراحی شفاف چه معنا و مفهومی دارد؟ می‌توان گفت طراحی واضح یا همان شفاف یعنی شما می‌تواند به‌راحتی قطعات داخلی ساعت را تماشا کنید. این طراحی برای سال‌هاست در بخش ساعت‌ها حضور دارد و تنها آن‌ را رد مدل‌های گران‌قیمت دیده بودیم. اما انگار شیائومی قصد تغییر این قضیه را دارد. ساعت T-Series CIGA با قیمت نسبتا پایینی به بازار عرضه خواهد شد تا تمامی افراد قادر به پوشیدن چنین ساعت زیبایی باشند.

شیائومی ساعت خاص و جذاب خود را معرفی کرد - تکفارس 

برای این‌که حتی در هنگام خواب نیز این ساعت را بپوشید و بدون احساس ناراحتی در هنگام ورزش کردن ساعت T-Series CIGA را به مچ‌های خود ببندید، شیائومی از بندهای لاستیکی استفاده کرده که احساس خوبی به شما منتقل می‌کنند. این بندها ضدحساسیت نیز هستند و مشکلی برای افراد ایجاد نمی‌کنند. مطمئن باشید با پوشیدن ساعت شیائومی احساس پوشیدن یک ساعت چندین میلیون تومانی و لاکچری خواهید داشت. در حقیقت در این مدل حتی کوچک‌ترین حس‌گری نیز قرار نگرفته است. به‌نظر می‌رسد شیائومی تمامی تمرکز خود را روی جذابیت و طراحی این محصول گذاشته و موفق هم بوده است.

فریم فلزی محصول نگاه‌ها را به‌سمت خود جلب می‌کند و دل هر کاربری را می‌رباید! حتی گفته شده که T-Series CIGA در مقابل آب هم مقاومت نسبتا خوبی دارد. این یعنی در روزهای بارانی نیز قادر به پوشیدن ساعت چینی خواهید بود. برای این‌که کاربران با آزادی‌عمل ساعت خود را خریداری نمایند، شیائومی این مدل را در دو نسخه با بندهای قرمز و مشکی به بازار عرضه خواهد کرد. اما در هر دو مدل فریم محصول نقره‌ای خواهد بود. اما به مهم‌ترین بخش رسیدیم؛ یعنی قیمت ساعت T-Series CIGA شیائومی. اخبار حاکی از آن هستند که این ساعت چینی‌تبار و جذاب با قیمتی در حدود ۱۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. این یعنی شما یک ساعت خیره‌کننده و سطح بالا را تنها با پرداخت ۱۰۰ دلار دریافت خواهید کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا در صورت عرضه این ساعت به بازار ایران، حاضر به خرید آن خواهید بود؟ آیا از ساعت‌های شیائومی استفاده کرده‌اید؟ خوشحال خواهیم شد که نظرتان را با ما و دیگر کاربران تکفارس به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید