Renaissance، اسم رمز ساعت هوشمند آتی سامسونگ - تکفارس 
Renaissance، اسم رمز ساعت هوشمند آتی سامسونگ - تکفارس 
Renaissance، اسم رمز ساعت هوشمند آتی سامسونگ - تکفارس 

Renaissance، اسم رمز ساعت هوشمند آتی سامسونگ

سید محمد معلمی
۳ تیر ۱۳۹۸ - 21:00
Renaissance، اسم رمز ساعت هوشمند آتی سامسونگ - تکفارس 

پیش از این هم حدس می‌زدیم که سامسونگ می‌خواهد امسال نیز یک ساعت هوشمند دیگر معرفی کند ولی حالا با انتشار اسم رمز Renaissance برای آن، دیگر اطمینان پیدا کرده‌ایم که کمپانی کره‌ای در حال ساخت گلکسی واچ جدیدی است.

سامسونگ پارسال تصمیم گرفت که خط تولید ساعت‌های هوشمند خود را به گلکسی (Galaxy) تغییر نام دهد و اولین آنها را هم همزمان با گلکسی نوت ۹، در ماه آگوست معرفی کرد بنابراین انتظار می‌رود شاهد رونمایی از گلکسی واچ ۲ در آگوست امسال و در کنار گلکسی نوت ۱۰ باشیم.

حالا و در این بازه زمانی، اگرچه تمامی جزئیات نوت ۱۰ را همه می‌دانند ولی کسی تا کنون در مورد گلکسی واچ ۲ صحبتی به میان نیاورده است و طبیعتاً ما هم از آن خبر دقیقی نداریم و تنها چیزی که تا حالا دریافت کرده‌ایم این است که اسم رمز آن Renaissance خواهد بود. انتخاب این کلمه سه حالت دارد؛ هم اینکه می‌تواند نویدبخش وجود ویژگی‌های جدید در گلکسی واچ ۲ باشد و هم اینکه برای هماهنگی با اسم رمز گلکسی نوت ۱۰ که دا وینچی (Da Vinci) بود، در نظر گرفته شده است. شاید هم کمپانی کره‌ای می‌خواهد کاربردهای یکی را با ارتباط با دیگری تکمیل و آنها را هماهنگ کند.

اسم رمز ساعت هوشمند جدید سامسونگ تقریباً قطعی است زیرا گفته می‌شود یک منبع درونی این کمپانی آن را لو داده است. همچنین شماره مدل برخی از دستگاه‌های پوشیدنی کمپانی مالک برند گلکسی هم اخیراً منتشر شده و تقریباً با شیوه انتخاب علامت‌گذاری سامسونگ برای محصولات قبلی‌اش همخوانی دارد.

از آن جایی که ماه آگوست (تاریخ احتمالی رونمایی از محصولات جدید سامسونگ) روزبه‌روز نزدیک‌تر می‌شود، مطمئناً در روزهای آینده اخبار بیشتری در مورد گلکسی واچ ۲ خواهیم شنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید