با آخرین آپدیت سامسونگ، عکاسی در شب به S9 افزوده شد - تکفارس 
با آخرین آپدیت سامسونگ، عکاسی در شب به S9 افزوده شد - تکفارس 
با آخرین آپدیت سامسونگ، عکاسی در شب به S9 افزوده شد - تکفارس 

با آخرین آپدیت سامسونگ، عکاسی در شب به S9 افزوده شد

ربین قهرمانی
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - 21:30
با آخرین آپدیت سامسونگ، عکاسی در شب به S9 افزوده شد - تکفارس 

سامسونگ آپدیت جدید خود را برای پرچمداران سری اس منتشر کرد و پس از آنکه عکاسی در شب به گوشی جدید سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ افزوده شد، این سوال پیش آمد که آیا برای سری‌های قدیمی نیز این امکان فراهم خواهد شد یا خیر. برای ادامه خبر با تکفارس همراه باشید.

سامسونگ برای گوشی‌های پرچدار سری اس خود، آپدیت جدیدی را بیرون داد که این آپدیت ویژگی عکاسی در شب را به گوشی‌ پرچمدار قدیمی سامسونگ یعنی اس  ۹ اضافه کرده است. بعد از اینکه آپدیت جدید برای سامسونگ گلکسی اس ۱۰ منتشر شد و حالت عکاسی در شب را به آن افزود، این سوال پیش آمد که برای گلکسی اس ۹ نیز این قابلیت فعال خواهد شد یا خیر. حال که این آپدیت را بر روی گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ اجرا کرده اند، این حالت را به آن افزوده است و کاربران زیادی را از این بابت خوشحال کرده است. این اولین بار نیست که سامسونگ ویژگی گوشی‌های جدید خود را برای پرچمداران قدیمی خود نیز عرضه می‌کند؛ همانگونه که می‌دانید، هنگامی که سامسونگ گلکسی اس ۹ وارد بازار شد، قابلیت اسلوموشن را به عنوان اولین گوشی پرچدار این شرکت، دریافت کرد و رفته رفته این قابلیت به گوشی‌های پرچدار قدیمی نیز افزوده شدند.

حالت شب اس۹ همانند اس ۱۰ خوب!

پس از آنکه این قابلیت به گوشی اس ۹ رسید، سایت سام موبایل (Sam Mobile) به بررسی این حالت پرداخت و نتیجه بسیار خوبی را نیز از این کار دریافت کرد. این حالت به گونه‌ای خوب بود که این سایت، حالت شب گلکسی اس ۹ را با اس ۱۰ همسان می‌پندارد و آنها را با یکدیگر مساوی قرار داده است. این همسانی در حالی است که تعدا دوربین‌های گوشی‌ها متفاوت است اما سخت افزار آنها مانند یکدیگر است و همین دلیل نیز آنها را در یک رده و صنف قرار می‌دهد. البته این قابلیت تاثیر چندانی بر روی عکاسی این گوشی نداشته است و فقط مقداری از نویز موجود در آن را کاهش داده است.

طبق گفته سایت سام موبایل، باید در حالت عکاسی در شب اس ۹، حوصله به خرج داد چون در برخی از مواقع، این حالت عالی کار میکند و در مواقعی دیگر ضعیف. مثلاً در برخی از مواقع اینقدر نویز تصاویر بالا می‌رود که هیچ فرقی با حالت عادی ندارد و در برخی از مواقع با کمترین نویز خود را نشان می‌دهد. میزان دریافت نور توسط این گوشی نیز بسیار ناهمسان است و این علت نیز می‌تواند منجر به خراب شدن تصاویر ما شود.

سایت سام موبایل با انتشار تصاویر زیر یک موقعیت را در دو حالت فعال بودن عکاسی در شب و غیرفعال بود عکاسی در شب منتشر گرده است که در زیر می‌توانید آنها را مشاهده کنید. تصویر بالا مربوط به حالت عادی و غیرفعال بودن عکاسی در شب است و تصویر پایین در حالت عکاسی در شب گرفته شده است.

S9 S9

نظر شما کاربران همیشگی سایت تکفارس در مورد این فناوری جدیدی که به اس ۹ افزوده شده است چست؟ به نظر شما این فناوری می‌توانند در زمینه عکاسی با گلکسی اس ۹ موثر باشد یا فقط به خاطر بازار گرمی خود این کاربرد را به اس ۹ افزوده اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید