EMUI حالا بیش از ۴۷۰ میلیون کاربر فعال دارد - تکفارس 
EMUI حالا بیش از ۴۷۰ میلیون کاربر فعال دارد - تکفارس 
EMUI حالا بیش از ۴۷۰ میلیون کاربر فعال دارد - تکفارس 

EMUI حالا بیش از ۴۷۰ میلیون کاربر فعال دارد

عباد رمضانزاده
۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 12:00
EMUI حالا بیش از ۴۷۰ میلیون کاربر فعال دارد - تکفارس 

براساس اعلام مقامات هوآوی، رابط کاربری EMUI این کمپانی توانسته است به محبوبیت چشمگیری بین کاربران گوشی‌های هوشمند دست پیدا کند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تکفارس همراه باشد.

 EMUI، رابط کاربری مبتنی بر اندروید ویژه گوشی‌های هوشمند هوآوی و Honor، اخیرا توانسته به رکورد روزانه بیش از ۴۷۰ میلیون کاربر فعال دست پیدا کند. منبع این اطلاعات رئیس بخش نرم‌افزار هوآوی در گروه تجارت مصرفی کمپانی، جناب ونگ ژنگلو است. وی روز گذشته طی نشستی رسانه‌ای در کشور چین به دستیابی هوآوی به این موفقیت اشاره کرد.

ونگ ژنگلو به رشد EMUI نسبت به سال‌های گذشته نیز اشاره کرد که البته این مسئله با توجه به آمار فروش گوشی‌های هوآوی و Honor نمی‌تواند اصلا چیز شگفت آوری به حساب بیاید. در حال حاضر EMUI با ۷۷ زبان مختلف در ۲۱۶ کشور یا منطقه متفاوت در دسترس است.EMUI حالا بیش از ۴۷۰ میلیون کاربر فعال دارد - تکفارس 

آقای ونگ همچنین به ویژگی‌های کلیدی ارائه شده توسط نسخه‌های مختلف EMUI نیز اشاره کرد و به نوعی آن‌ها را علت موفقیت کنونی این پوسته اندروید معرفی کرد. EMUI 5 ارائه یک سیستم عامل سریع و سبک را شاهد بود، EMUI 8.2 ویژگی  GPU Turbo را اضافه کرد، EMUI 9 ویژگی Link Turbo را شامل می‌شد و جدیدترین آن‌ها یعنی EMUI 9.1، برای عملکرد بهتر به همراه یک فایل سیستم بهبود یافته و Ark کامپایلر هوآوی ارائه شد.

این اخبار درحالی منتشر می‌شود که هوآوی در راس سیبل حملات دولت ایالات متحده به کمپانی‌های تکنولوژی چینی قرار دارد و به نظر می‌رسد که غول تجهیزات ارتباطی می‌خواهد با اخباری این چنین نشان دهد که این فشار‌ها نتوانسته تاثیری در رشد فعالیت‌هایش بگذارد.

شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما چه چیزی باعث شده است که رابط کاربری EMUI تا این حد در بین کابران گوشی‌های هوشمند محبوب شود؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید