گوگل وجود Pixel 3a را تایید کرد - تکفارس 
گوگل وجود Pixel 3a را تایید کرد - تکفارس 
گوگل وجود Pixel 3a را تایید کرد - تکفارس 

گوگل وجود Pixel 3a را تایید کرد

عباد رمضانزاده
۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - 11:00
گوگل وجود Pixel 3a را تایید کرد - تکفارس 

براساس شواهد مشاهده شده اخیر به نظر می‌رسد که گوگل حقیقتا به دنبال ارائه مدل‌های میان‌رده از گوشی‌های پیکسل باشد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تکفارس همراه باشید.

بعد از اخبار و شایعات فراوان در هفته‌های اخیر سرانجام گوگل از طریق وبسایت خود وجود گوشی هوشمند میان‌رده Pixel 3a را تایید کرد. علاوه بر ظاهر شدن خود این دستگاه به عنوان یک دستگاه جدید در فروشگاه آنلاین گوگل، لینکی برای خرید قاب گوشی نیز درستون کناری آن مشاهده شد.

گوگل وجود Pixel 3a را تایید کرد - تکفارس 

اما به نظر می‌رسد که همانند سنت مرسوم در ارائه دستگاه‌های پیکسل، گوگل قصد دارد این‌بار هم دو مدل از آن‌ها را ارائه کند زیرا Pixel 3a و همچنین Pixel 3a XL به ترتیب با اسم رمز‌های Sargo و Bonito در  Google Play Console پدیدار شدند.

هنوز اطلاعات جامعی از دستگاه‌های مذکور در دسترس نیست اما Google Play Console اطلاعات محدودی مانند مقدار حافظه رم و رزولوشن نمایشگر آن‌ها را برای ما مشخص می‌سازد. هر دو گوشی هوشمند Sargo و Bonito حافظه‌ رم ۴ گیگابایتی خواهند داشت اما رزولوشن تصویر آن‌ها با یکدیگر برابر نخواهد بود؛ Pixel 3a رزولوشنی ۱۰۸۰x2220 پیکسل با تراکم پیکسلی۴۴۰  پیکسل بر اینچ را خواهد داشت درحالی که Pixel 3a XL از رزولوشن ۱۰۸۰x2160  با تراکم پیکسل ۴۰۰ پیکسل بر اینچ بهره خواهد برد.

با توجه به رزولوشن و تراکم پیکسلی عنوان شده برای دو دستگاه، انتظار می‌رود که گوگل احتمالا یک پنل ۵٫۶ اینچی را برای Pixel 3a و یک پنل ۶ اینچی را برای Pixel 3a XL در نظر گرفته باشد. براساس اطلاعات دیگری که Play Console در اختیار ما قرار می‌دهد به نظر می‌رسد که این دو گوشی هوشمند میان‌رده برای ارائه در اواسط سال ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده باشند و همین مسئله احتمال رونمایی رسمی از آن‌ها را در کنفرانس I/O گوگل در ۱۷ اردیبهشت (۷ می ۲۰۱۹) افزایش می‌دهد.

شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما هدف ارائه مدل‌های میان‌رده از دستگاه‌های پیکسل توسط گوگل چیست؟ فکر می‌کنید که این کمپانی دیگر چه امکانات و ویژگی‌هایی را در دستگاه‌های جدید خود لحاظ کند؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید