نینتندو امسال دو مدل جدید از  Switch را ارائه می‌کند - تکفارس 
نینتندو امسال دو مدل جدید از  Switch را ارائه می‌کند - تکفارس 
نینتندو امسال دو مدل جدید از  Switch را ارائه می‌کند - تکفارس 

نینتندو امسال دو مدل جدید از Switch را ارائه می‌کند

عباد رمضانزاده
۵ فروردین ۱۳۹۸ - 15:00
نینتندو امسال دو مدل جدید از  Switch را ارائه می‌کند - تکفارس 

نینتندو در نظر دارد تا امسال دو مدل جدید از Switch را برای علاقه‌مندان به بازیهای ویدئویی ارائه کند. در ادامه این مطلب با تکفارس همراه باشید تا جزئیات بیشتری را خدمت شما ارائه کنیم.

براساس گزارشی که به‌تازگی از Wall Street Journal منتشر شده است، نینتندو در حال کار بر روی دو نسخه از کنسول بازی خود یعنی Switch است که انتظار میرود در تابستان پیش رو از آن‌ها رونمایی شود. گفته می‌شود یکی از این مدل‌ها یک دستگاه ارزان قیمت‌تر بوده و مدل دوم دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای است که آن را برای کسانی که برای بازی‌های ویدئویی خود پول بیشتری هزینه می‌کنند مناسب می‌سازد.

Wall Street Journal گزارش می‌کند که مدل ارزان قیمت‌تر خیلی از ویژگی‌ها و امکانات را حذف خواهد کرد؛ به طور مثال گفته می‌شود که این دستگاه به کنترلرهای جداشدنی Joy-Con مجهز نمی‌شود و به طور کلی به عنوان جایگزینی برای ۳DS در نظر گرفته شده است. Nikkei نیز پیش از این گزارش کرده بود که نینتندو برنامه دارد تا Switchهای کوچکتر را ارائه کند و بیشتر تمرکز خود را بر روی قابل حمل بودن آن‌ها قرار دهد.

گزارش Wall Street Journal به جزئیات خاصی در مورد مدل گران قیمت‌تر Switch نمی‌پردازد. اما به گفته وبسایت theverge.com، یک منبع که نام آن را فاش نکرده است اشاره می‌کند این دستگاه تنها به بهبود عملکرد بسنده نکرده و ویژگی‌های جدید را شامل خواهد شد.

Wall Street Journal معتقد است که نینتندو از مدل‌های جدید سوئیچ خود در نمایشگاه E3 که در ۲۱ خرداد ماه امسال (۱۱ ژوئن ۲۰۱۹) برگزار می‌شود رونمایی می‌کند. به هر حال باید دید آیا تا آن زمان جزئیات بیشتری از این دو کنسول بازی فاش می‌شود یا خیر؛ جزئیاتی که اگر منتشر شوند تیم خبری تکفارس آن‌ها را به سرعت خدمت شما ارائه خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید