ویدیوهای لو رفته از دو پرچم‌دار جدید هواوی - تکفارس 
ویدیوهای لو رفته از دو پرچم‌دار جدید هواوی - تکفارس 
ویدیوهای لو رفته از دو پرچم‌دار جدید هواوی - تکفارس 

ویدیوهای لو رفته از دو پرچم‌دار جدید هواوی

حسین چوبین
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - 22:00
ویدیوهای لو رفته از دو پرچم‌دار جدید هواوی - تکفارس 

امروز ویدیوهایی کوتاه از هواوی P30 Pro و P30 منتشر شد. این دو گوشی قرار است هفته آینده روز سه‌شنبه به صورت رسمی معرفی شود و شما همراهان همیشگی تکفارس می‌توانید پوشش زنده این مراسم را از طریق همین وب‌سایت مشاهده کنید.

براساس این ویدیو و در نگاه اول می‌توان گفت که پرجمدار جدید هواوی دارای صفحه‌نمایش لب به لپ بوده و در قسمت بالایی آن ناچ قطره‌ای قرار گرفته است. حسگر اثر اگشت آن هم درون نمایشگر قرار گرفته که به نسبت، سرعت عمل مناسبی در تشخیص اثر انگشت دارد. ظاهرا بر اساس منوی این گوشی، سیستم عامل پیش‌فرض آن احتمالا اندروید ۹ پای بوده و از رابط کاربری EMUI 9 بهره می‌برد.

چند روز پیش هم رندرهایی از این گوشی منتشر شد که براساس آن‌ها P30 Pro، چهار دوربین در قسمت پشتی دارد. بر اساس شایعات این گوشی در رنگ‌های گرگ و میش (Twilight)، سفید، قرمز، مشکی و شفق‌ قطبی (Aurora) عرضه خواهد شد. برای مطالعه و مشاهده رندرها و جزئیات مربوط به آن اینجا را کلیک کنید.

هفته پیش تصاویری توسط شرکت سازنده منتشر شد که با دوربین این گوشی گرفته شده بود. در ادامه این تصاویر توضیح داده شد که دوربین این گوشی قابلیت اولترا زوم دارد.

همچنین ویدیو کوتاهی از هواوی P30 منتشر شد که براساس ویدیو منتشر شده این گوشی سه دوربین و ناچ قطره‌ای دارد. ورودی شارژر، خروجی هدفون و اسپیکر آن هم در قسمت پایینی گوشی قرار گرفته همچنین به‌نظر می‌رسد این گوشی هم همانند مدل Pro حسگر تشخیص اثرانگشت آن درون نمایشگر قرار گرفته است.

در هرصورت به‌نظر می‌رسد هواوی یک پرچم‌دار قدرتمند با امکانات بالایی طراحی کرده که می‌تواند رقیبی جدی برای پرچم‌داران سایر کمپانی‌ها به حساب بیاید.

در زیر می‌توانید ویدیوهای کوتاه را مشاهده کنید.

لینک دانلود

لینک دانلود

در زیر می‌توانید ویدیو کوتاهی از هواوی P30 را هم مشاهده کنید.

لینک دانلود

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید