ال‌جی با  V50 ThinQ وارد عرصه‌ی ۵G می‌شود - تکفارس 
ال‌جی با  V50 ThinQ وارد عرصه‌ی ۵G می‌شود - تکفارس 
ال‌جی با  V50 ThinQ وارد عرصه‌ی ۵G می‌شود - تکفارس 

ال‌جی با V50 ThinQ وارد عرصه‌ی ۵G می‌شود

محمدرضا موسوی
۷ اسفند ۱۳۹۷ - 13:00
ال‌جی با  V50 ThinQ وارد عرصه‌ی ۵G می‌شود - تکفارس 

ال‌جی قصد جا ماندن از دیگر شرکت‌های توسعه‌دهنده گوشی‌های هوشمند را ندارد و با گوشی وی۵۰ که نسخه ارتقا یافته وی۴۰ است، وارد عرصه ۵G خواهد شد، از شما دعوت می‌شود برای ادامه خبر با تکفارس همراه باشید.

همان‌طور که در خلاصه خبر ذکر شد، ال‌جی با وی۵۰ ThinQ پا به عرصه ۵G خواهد گذاشت؛  ال‌جی طراحی کلی گوشی وی۴۰ که در پاییز سال گذشته عرضه کرد را حفظ نموده و چند ویژگی جدید که مهم‌ترین آن‌ها پشتیبانی از شبکه ۵G است را به این دستگاه اضافه کرده است.

با توجه به لوگو ۵G از همان ابتدا به‌راحتی می‌شود متوجه شد که وی۵۰، از این فناوری پشتیبانی می‌کند و ازلحاظ مشخصات، این دستگاه تفاوت چندانی با نسخه پیشین خود ندارد که البته به آن‌ها خواهیم پرداخت. ازآنجاکه ۵G باتری بیشتری مصرف می‌کند یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت تقریباً ۴٫۰۰۰ میلی‌آمپر در دستگاه تعبیه‌شده و پردازنده ۸۵۵ اسنپدراگون نیز احتمالاً برای پشتیبانی از مودم X50 5G کوالکام اضافه‌شده است. همچنین یک سیستم خنک‌کننده جدید در این گوشی برای مقابله با گرمای اضافی که پردازنده و باتری جدید تولید می‌کنند به این دستگاه اضافه‌شده است.

ال‌جی با  V50 ThinQ وارد عرصه‌ی ۵G می‌شود - تکفارس 

درکل این دستگاه از وی۴۰ کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر است؛ برآمدگی دوربین دستگاه نیز، خوشبختانه حذف‌شده است. جدای از این تغییرات می‌توان گفت که این دستگاه همان وی۴۰ است که اکنون از ۵G پشتیبانی می‌کند؛ البته ال‌جی می‌گوید برای اینکه کاربران بتوانند هر‌چه سریع‌تر از یک گوشی ۵G استفاده کنند، این شرکت از پلتفرم موجود وی۴۰ استفاده کرد.

ال‌جی با  V50 ThinQ وارد عرصه‌ی ۵G می‌شود - تکفارس 

ال‌جی یک نمایشگر اضافه نیز برای وی۵۰ تدارک دیده است! یک نمایشگر اولد ۶٫۲ اینچی که قاب مانند به دستگاه متصل می‌شود. نمایشگر دوم از باتری اصلی دستگاه بهره می‌برد و کاربران می‌توانند به‌راحتی آن را به گوشی متصل کنند و از نمایشگر اضافه لذت ببرند. وجود نمایشگر دوم به کاربران اجازه می‌دهد که بیش از یک کار را هم‌زمان انجام دهند و یا اینکه از آن به‌عنوان دسته برای برخی بازی‌ها بهره ببرند. البته نمایشگر دوم در آمریکا عرضه نخواهد شد.

بنا بر اطلاعات ارائه‌شده توسط شرکت ال‌جی، گوشی وی۵۰ ابتدا برای کاربران شرکت مخابراتی Sprint  آمریکا در ماه‌های آینده، در دسترس قرار خواهد گرفت و پس از اتمام دوره انحصاری این شرکت، در Verizon نیز دسترس‌پذیر خواهد شد. این محصول همچنین در کره جنوبی، استرالیا و چند کشور اروپایی نامشخص، نیز عرضه خواهد شد. جزئیاتی در مورد تاریخ عرضه و یا قیمت محصول هنوز منتشرنشده است؛ البته تاریخ عرضه گوشی به اپراتور و راه‌اندازی شبکه ۵G توسط آن بستگی دارد.

شما کاربران تکفارس می‌توانید نظر خود را در مورد اخبار مزبور به اشتراک بگذارید و همچنین کانال ما را در تلگرام با شناسه Techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید