تخفیف دائمی Realme U1 در هند - تکفارس 
تخفیف دائمی Realme U1 در هند - تکفارس 
تخفیف دائمی Realme U1 در هند - تکفارس 

تخفیف دائمی Realme U1 در هند

حسین چوبین
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - 22:00
تخفیف دائمی Realme U1 در هند - تکفارس 

بدون شک Realme U1 یکی از ارزان ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار است که دارای پردازنده مدیاتک هلیو P70 MediaTek Helio) P70) می‌باشد. اگر شما به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه در بازار می‌گردید، بدون شک این گوشی یکی از گوشی های مناسب برای شماست.

بله شما درست شنیدید! اکنون می‌توانید Realme U1 را با قیمتی حدود ۱۵۴ دلار در هند تهیه کنید. برای جزئیات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید: https://t.co/9IxAcjQdbo

Realme در توییتر خود متن بالا را منتشر کرد و اعلام کرد که Realme U1 با کاهش و تخفیف قیمت دائمی در وبسایت آمازون مربوط به کشور هند موجود شد. قیمت این گوشی از حدود ۱۵۴ دلار شروع شده این در حالی است که قیمت این گوشی با حافظه رم ۳گیگ و حافظه داخلی ۳۲ گیگ در حدود ۱۸۳ دلار بوده. البته مدل دیگری هم با حافظه رم ۴ گیگ و حافظه  داخلی ۶۴ گیگ با قیمتی بیشتر و در حدود ۱۹۰ دلار موجود می‌باشد. قیمت قبلی این مدل هم ۲۰۳ دلار بوده. براساس تبلیغات این شرکت تمامی این مدل ها به راحتی در دسترس می‌باشد بنابراین اگر قصد خرید گوشی هوشمندی با این ویژگی ها را دارید؛ این مدل ها را به عنوان یک فاکتور همیشه در ذهن خود داشته باشید.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این گوشی و تخفیف اعمال شده برای آن چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید؛ جهت عضویت کافی است بر روی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید