بازگشت آیفون SE با قیمتی کمتر - تکفارس 
بازگشت آیفون SE با قیمتی کمتر - تکفارس 
بازگشت آیفون SE با قیمتی کمتر - تکفارس 

بازگشت آیفون SE با قیمتی کمتر

میر مهدی حامی
۱ بهمن ۱۳۹۷ - 14:55
بازگشت آیفون SE با قیمتی کمتر - تکفارس 

اپل در زمان معرفی آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR، اعلام کرد که دیگر آیفون ۶، آیفون ۶ پلاس، آیفون X و آیفون SE را تولید نخواهد کرد. اما به دلیل فروش ضعیف مدل‌های جدید، اپل از ماه نوامبر دوباره تولید آیفون X را آغاز کرد. اکنون نیز اپل برای خالی کردن انبارهای خود از واحدهای فروخته نشده، تصمیم به بازگردانی آیفون SE برای فروش گرفته است.

به گزارش تکفارس و به نقل از Mac Rumors، این گوشی‌ها توسط اپل در جعبه‌های پلمپ جدید عرضه می‌شوند. آیفون SE با ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی قیمتی ۲۴۹ دلاری خواهد داشت که ۱۰۰ دلار نسبت به قیمت آن قبل از توقف تولید کاهش پیدا کرده است. مدل ۱۲۸ گیگابایتی نیز به ازای ۲۹۹ دلار به فروش خواهد رسید که کاهش قیمت ۱۵۰ دلاری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. مشخصات این گوشی‌ها هیچ تغییری نخواهد کرد، به این معنی که این گوشی‌ها کماکان با صفحه نمایش ۴ اینچ (رزولوشن ۶۴۰ * ۱۱۳۶) و چیپست اپل A9 روانه بازار خواهند شد. این گوشی همچنین دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل در پشت و دوربین جلو ۱٫۲ مگاپیکسلی می‌باشد.

اپل در زمان معرفی آیفون SE در سال ۲۰۱۶ از همان طراحی آیفون ۵ و آیفون ۵s در این گوشی استفاده کرد. اپل تصریح کرد که این دستگاه برای افرادی است که از نمایشگر بزرگ گوشی‌ها ناراضی هستند و مطمئنا آیفون SE نیاز آن‌ها را برطرف خواهد کرد. در واقع، شایعاتی در سال گذشته منتشر شد که اپل قصد دارد سری دوم این گوشی را نیز تولید کند، شایعاتی که هرگز به واقعیت تبدیل نشد.

البته اگر شما مدل رفربیش شده از این دستگاه را بخواهید، می‌توانید نسخه ۳۲ گیگابایت آن را فقط به ازای ۶۹٫۹۹ دلار از شرکت Walmart خریداری کنید. آیفون‌های جدید ۳۲ گیگابایتی نیز برای Straight Talk، قیمت ۱۳۹ دلاری خواهند داشت. شرکت Gazelle نیز تمام واحدهای آیفون‌های رفربیش شده خود را به فروش رسانده است.

از آنجایی که اپل به دنبال خلاص شدن از واحدهای به فروش نرفته است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی‌ها تا زمانی که اپل تعداد زیادی از آن‌ها را به فروش برساند همچنان قابل دسترسی باشند.

نظر شما در مورد بازگشت آیفون SE چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید