موسس HQ Trivia  و Vine در ۳۴ سالگی درگذشت - تکفارس 
موسس HQ Trivia  و Vine در ۳۴ سالگی درگذشت - تکفارس 
موسس HQ Trivia  و Vine در ۳۴ سالگی درگذشت - تکفارس 

موسس HQ Trivia  و Vine در ۳۴ سالگی درگذشت

امیر محمد مریخی
۲۶ آذر ۱۳۹۷ - 08:00
موسس HQ Trivia  و Vine در ۳۴ سالگی درگذشت - تکفارس 

برنامه Vine را به خاطر دارید؟ توییتر این برنامه را در ژانویه ۲۰۱۳ منتشر کرد، این برنامه به کاربران اجازه می‌داد تا ویدیوهای ۶ ثانیه‌ای خود را به اشتراک بگذارند. کاربران همچنین می‌توانستند ویدیوهای خود را در توییتر و فیسبوک نیز پست کنند.

با وجود اینکه این برنامه در دسامبر ۲۰۱۵ حدود ۲۰۰ میلیون کاربر داشت، توسعه آن در ژانویه ۲۰۱۷ متوقف و توسط توییتر جمع آوری شد. اما ویدیوهایی که قبلا توسط این برنامه‌ ضبط شده بودند هنوز در اینترنت قابل دسترسی می‌باشند. یکی از موسسین Vine یعنی کولین کرول به راه خود رفت تا یکی از موسسین HQ Trivia  بشود.

این برنامه هر روز مسابقات و چالش‌های مختلفی ارائه می‌کند و به برنده پول واقعی جایزه می‌دهد.

امروز ما خبر بدی داریم، بر اساس گفته‌ی نیویورک پست، کرول در سن ۳۴ سالگی در گذشت. پلیس احتمال می‌دهد که این توسعه دهنده بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر اوردوز کرده باشد. در صحنه، هروئین و چند کیسه از یک پودر سفید دیگر یافت شده است.

پلیس جسد کولین را پس از این که نامزدش درخواست چک منزل او را داده بود در شب یک شنبه پیدا کرد.

او پس از اینکه Vine را به توییتر فروخت، تا آپریل ۲۰۱۴ در سمت مدیر این برنامه باقی ماند. پس از آن توییتر او را به دلیل این که یک مدیر بد بود اخراج کرد گرچه که شایعاتی مبنی بر اینکه او برای کارمندان مونث مزاحمت ایجاد می‌کرده نیز وجود داشتند.

مشهور شدن دوباره کولین در همین سپتامبر گذشته رخ داد، هنگامی که مدیر عامل ارشد HQ Trivia منصوب شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید