ایلان ماسک به دنبال بازگرداندن اپلیکیشن Vine - تکفارس 
ایلان ماسک به دنبال بازگرداندن اپلیکیشن Vine - تکفارس 

ایلان ماسک به دنبال بازگرداندن اپلیکیشن Vine

مهدی حلوائی
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - 18:01
اپلیکیشن Vine

خرید توییتر توسط ایلان ماسک منجر به ایجاد تغییرات متعددی در این پلتفرم شد و ظاهراً این تغییرات کماکان ادامه دارد. حالا وب‌سایت Axios در گزارشی اعلام کرده که ایلان ماسک دستور بازگرداندن اپلیکیشن Vine تا پیش از پایان سال ۲۰۲۲ را به تیم مهندسین توییتر ابلاغ کرده است.

مطالب مرتبط:

توییتر در سال ۲۰۱۶ اپلیکیشن Vine را غیرفعال کرد و از این رو تیم مهندسین توییتر از همین حالا در حال بررسی کد منبع این اپلیکیشن، که از ۶ سال پیش به‌روزرسانی نشده است، می‌باشند. به‌نظر می‌رسد که بازسازی این اپلیکیشن کار زمان‌بری خواهد بود چرا که سارا بیک‌ پور (Sara Beykpour)، یکی از کارمندان سابق Vine، اعلام کرده است که کد منبع این اپلیکیشن بسیار قدیمی بوده و توییتر باید آن را از نو بازسازی کند.

این موضوع احتمالاً به دلیل تغییرات رابط برنامه‌نویسی، نگرانی‌های امنیتی و دیگر بخش‌های اپلیکیشن Vine که نیاز به بررسی دارند، می‌باشد. شایعات مربوط به بازگرداندن Vine پس از نظرسنجی اخیر ایلان ماسک در این خصوص بیشتر نیز شده است. ماسک همچنین اخیراً مدیر عامل و مدیران ارشد توییتر را از کار برکنار کرده و هزینه‌ی اشتراک توییتر بلو را ۲۰ درصد افزایش داده است.

منبع: AppleInsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید