نسخه بتای HQ Trivia در پلی استور منتشر شد - تکفارس 
نسخه بتای HQ Trivia در پلی استور منتشر شد - تکفارس 

نسخه بتای HQ Trivia در پلی استور منتشر شد

مهرداد میرشاهی
۱۲ دی ۱۳۹۶ - 17:30
نسخه بتای HQ Trivia در پلی استور منتشر شد - تکفارس 

اوایل ماه پیش میلادی، HQ Trivia اعلام کرد که این برنامه در نهایت در دسترس کاربران اندرویدی قرار خواهد گرفت و به همین منظور امکان پیش‌ ثبت‌نام جهت دانلود آن را برای کاربران فراهم کرد. این برنامه در حال حاضر در فروشگاه پلی استور گوگل در بخش دسترسی‌های زودهنگام، در دسترس قرار گرفته است.

این بازی در فصل پائیز امسال برای سیستم‌عامل iOS منتشر گردید. نسخه اندروید برنامه مورد بحث به صورت آزمایشی (بتا) در دسترس است و در صفحه محصول آن هم به ناپایداری این اپلیکیشن اشاره شده است. اوایل ماه پیش، وب‌سایت «Recode» در گزارشی مدعی شد که شرکت HQ Trivia تصمیم دارد تا پیش از ۱۰۰ میلیون دلار از طریق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری بر روی این برنامه هزینه کند. بی‌شک، نسخه اندروید HQ Trivia منجر به افزایش تعداد مخاطبان آن خواهد شد.

این برنامه توسط Rus Yusupov، یکی از بنیانگذاران Vine و کالین کرول (Colin Kroll) طراحی شده است و سلسله مسابقه‌هایی را برگزار می‌کند که در چند وقت اخیر بسیار محبوب شده‌اند. در HQ Trivia، بازیکنان در ساعاتی خاص از روز به ۱۲ سوال چندگزینه‌ای پاسخ می‌دهند و برای برنده شدن جوایز نقدی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در روزهای اخیر، رقم جایزه‌ها به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته و به هزاران دلار رسیده است و به موجب همین امر، متقلب‌های زیادی وارد این برنامه شده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.