صفحه نمایش نه چندان زیبا در گلکسی اس ۱۰ - تکفارس 
صفحه نمایش نه چندان زیبا در گلکسی اس ۱۰ - تکفارس 
صفحه نمایش نه چندان زیبا در گلکسی اس ۱۰ - تکفارس 

صفحه نمایش نه چندان زیبا در گلکسی اس ۱۰

سید محمد معلمی
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - 16:30
صفحه نمایش نه چندان زیبا در گلکسی اس ۱۰ - تکفارس 

حالا که دیگر چیزی به معرفی رسمی پرچمدار بعدی سامسونگ (در همایش MWC سال ۲۰۱۹) باقی نمانده است، این کمپانی کره‌ای سخت تلاش می‌کند تا بهترین امکانات را در گلکسی اس ۱۰ قرار دهد.

بر اساس یک گزارش جدید توسط وال‌استریت‌ژورنال، سامسونگ می‌خواهد چهار نمونه از گلکسی اس ۱۰ را تولید کند تا بر خلاف مدل اس ۹، تعداد دستگاه‌های این خط تولید به ۴ عدد برسد.

طبق گفته‌های منابع درونی کمپانی به وال‌استریت‌ژورنال، پیشرفته‌ترین نمونه گلکسی اس ۱۰ دارای صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی آمولد و ۶ لنز دوربین (۲ عدد در جلو و ۴ عدد در پشت) خواهد بود که از شبکه ۵G نیز پشتیبانی می‌کند.

در واقع هیچ‌کدام از ویژگی‌های گفته شده برای سامسونگ جدید نیستند زیرا این کمپانی کره‌ای به تازگی گوشی گلکسی اِی ۹ را با چهار لنز به عنوان دوربین عقب تولید کرده است. ضمن اینکه نمونه قبلی یعنی گلکسی اِی ۸ نیز دوربین سلفی دوگانه داشت که می‌توانست تصاویر پرتره دارای پس‌زمینه بوکه و تار بگیرد؛ ویژگی که Live Focus نامیده می‌شود.

حالا احتمال می‌رود که همچون گلکسی اِی ۹، پرچمدار آتی سامسونگ نیز از زوم اپتیکی ۲ برابری، یک سنسور زاویه گسترده و یک لنز تشخیص عمق برای تصاویر Live Focus استفاده کند.

هم‌چون آیفون ایکس اس، سامسونگ به کاربران اجازه خواهد داد تا میزان تار بودن پس‌زمینه‌ها را در تصاویر پرتره مشخص نمایند.

اگرچه ما تا کنون شاهد ماژول‌های دوربین عقب یا دوربین سلفی دو یا چندگانه در دستگاه‌های میان‌رده سامسونگ بوده‌ایم، ولی هنوز موفق نشده‌ایم چنین سیستم‌هایی را در گوشی‌های سری نوت و اس ببینیم.

به علاوه، گفته می‌شود که هر چهار نمونه گلکسی اس ۱۰ دارای نمایشگر Infinity-O خواهند بود که در بالای آن یک حفره کوچک کار گذاشته شده تا دوربین سلفی در آن قرار گیرد. در واقع این تنها قسمت خالی است که در یک گوشی تمام صفحه نمایش مشاهده خواهیم کرد.

در ابتدای سال جاری میلادی، مدیر تولید گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ یعنی DJ Koh وعده داد که خط تولید گلکسی اس ۱۰ نسبت به گلکسی اس ۹ یا گلکسی اس ۸، در صفحه نمایش خود نوآوری‌های زیادی خواهد داشت.

شما فکر می‌کنید گلکسی اس ۱۰ چه تفاوت‌هایی با دو نمونه قبلی خود دارد؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید