به‌روزرسانی اندروید ۱۰ برای گوشی‌های گلکسی اس ۱۰، اکنون در کشورهای بیشتری موجود است - تکفارس 
به‌روزرسانی اندروید ۱۰ برای گوشی‌های گلکسی اس ۱۰، اکنون در کشورهای بیشتری موجود است - تکفارس 

به‌روزرسانی اندروید ۱۰ برای گوشی‌های گلکسی اس ۱۰، اکنون در کشورهای بیشتری موجود است

مسلم رفیعی
۱۵ آذر ۱۳۹۸ - 23:00
گلکسی نوت 10 لایت احتمالا دارای دو دوربین سلفی 32 و 12 مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود

سامسونگ شروع به انتشار به‌روزرسانی اندروید ۱۰ مبتنی بر OneUI 2.0 برای گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ در کشورهای هند، انگلستان، اسپانیا و لهستان کرده‌ است. با این حال، کاربرانی که تحت برنامه آزمایشی بتای OneUI 2.0 قرار داشته‌اند، به‌روزرسانی پایدار اندروید ۱۰ را دریافت نموده‌اند، این موضوع به این معنی است که اکثر کاربران گلکسی اس ۱۰ که از اندروید ۹ (پای) بهره می‌برند، هنوز طعم آخرین نسخه از این سیستم‌عامل را نچشیده‌اند.

به‌روزرسانی اندروید ۱۰ مبتنی بر OneUI 2.0، ویژگی‌های جدید و بهبودهای بسیاری را همراه با پایداری کلی گوشی‌ها، به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این‌، در کنار حالت تاریک گسترده، Smart Lock Screen ،Digital Wellbeing، سیستم فوکوس جدید، سیستم ناوبری حرکتی جدید و آخرین بهینه‌ساز امنیتی اندروید در آذرماه (دسامبر) نیز در این به‌روزرسانی گنجانده شده‌اند. به‌روزرسانی OneUI ۲.۰ در حدود ۱.۹ گیگابایت حجم دارد.

سامسونگ به‌تازگی به‌روزرسانی OneUI 2.0 را برای گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۱۰ در آلمان منتشر کرده‌ است. پیش‌تر نیز گزارش شده که سامسونگ، عرضه اندروید ۱۰ در هند و چین را از دی‌ماه (ژانویه سال آینده میلادی) شروع خواهد کرد و سری گلکسی اس ۱۰ جزء اولین گوشی‌های دریافت‌کننده این به‌روزرسانی خواهند بود.

این اقدام می‌تواند به این معنا باشد که سامسونگ با عرضه اندروید ۱۰ به کاربران محدودی، سعی دارد تا مطمئن شود که انتشار این به‌روزرسانی در ماه‌های آتی، پیامدی ناخوشایند را در پی نداشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید