هارد ۱ ترابایت جدید هواوی به صورت خودکار از میت۲۰ پشتیبانی می‌گیرد! - تکفارس 
هارد ۱ ترابایت جدید هواوی به صورت خودکار از میت۲۰ پشتیبانی می‌گیرد! - تکفارس 
هارد ۱ ترابایت جدید هواوی به صورت خودکار از میت۲۰ پشتیبانی می‌گیرد! - تکفارس 

هارد ۱ ترابایت جدید هواوی به صورت خودکار از میت۲۰ پشتیبانی می‌گیرد!

حسین چوبین
۳۰ مهر ۱۳۹۷ - 08:00
هارد ۱ ترابایت جدید هواوی به صورت خودکار از میت۲۰ پشتیبانی می‌گیرد! - تکفارس 

هواوی بالاخره میت ۲۰ را که سرمایه گذاری عظیمی روی آن کرده بود معرفی کرد. میت ۲۰ معمولی و میت ۲۰ پرو در ابتدای مراسم معرفی شدند و میت ۲۰ ایکس و میت پورشه دیزاین هم پس از معرفی دو مدل اول به ترتیب معرفی شدند و پس از پایان معرفی سری گوشی‌های میت ۲۰ هواوی یک ساعت هوشمند با نام هواوی واچ جی‌تی و یک بند هم به نام بند ۳ پرو معرفی کرد که هردو جذاب و پرکاربرد به نظر می‌رسند. همانطور که در مراسم شاهد بودید هواوی از نوع جدیدی از حافظه رم رونمای کرد که ساخت این شرکت است و هنوز فراگیر نیست و کاربران نمی‌توانند به راحتی از آن در مکان‌های مختلف استفاده کنند؛ بنابراین هواوی تصمیم به تولید و عرضه نوعی هارد گرفته است که کاربران میت ۲۰ می‌توانند بوسیله این هارد به راحتی از اطلاعات خود بکاپ یا پشتیبانی بگیرند.

نحوه کار این هارد همانند شارژر بی‌سیم این سری از موبایل است و به صورت بی‌سیم و خودکار از اطلاعات گوشی روی هارد پشتیبان گیری می‌کند. اما نکته منفی اینجاست که این هارد فقط با سری میت ۲۰ می‌تواند کار کند و قابلیت استفاده برای سایر گوشی‌ها را ندارد. طراحی ظاهری این هارد هم به نحوی است که با خود گوشی‌های سری میت ۲۰ ست شده‌ است. البته از این نکته هم نباید غافل شویم که این هارد کمی سروصدا می‌کند اما این صدا‌ها آنقدر هم زیاد نیست که آزار دهنده باشد.

هارد ۱ ترابایت جدید هواوی به صورت خودکار از میت۲۰ پشتیبانی می‌گیرد! - تکفارس 

وزن این هارد در حدود ۲۷۰ گرم است. طراحی ظاهری هم تقریبا همان شارژر بی‌سیم است که فقط سطح بالایی آن کمی متفاوت است. پشتیبان گیری یا بکاپ خودکار این دستگاه هم به صورت پیش‌فرض روشن است اما می‌توانید با توجه به دلخواه و یا کاربرد های متفاوت و مورد نیاز خودتان این قابلیت را تنظیم و یا آن را خاموش کنید. این دستگاه به صورت شارژی کار می‌کند و برای شارژ کردن هم دو ورودی دارد که یکی مربوط به ۵V 2A و دیگری ۹V 2A است و براساس شرایط مختلف می‌توانید از هرکدام استفاده کنید. خبر خوب اینکه این اسپیکر دارای قابلیت شارژ سریع است و با اتصال این دستگاه به جریانی حدود ۵V 4.5A به راحتی این هارد را شارژ کنید. نحوه‌ی فعالیت این دستگاه بسیار جالب است به نظر عملکرد آن شبیه به یک نصب برنامه برروی کامپیوتر های شخصیتان عمل می‌کند. این هارد ابتدا از روی تمامی فایل های شما یک ایمیج تهیه می‌کند و پس از انجام این کار آن را برروی خود نصب می‌کند و شما می‌توانید بوسیله دستگاه‌های مختلف خود از فایل‌های شخصیتان استفاده کنید. البته براساس تبلیغات مشاهده شده به نظر می‌رسد که این هارد ضدآب هم می‌باشد.

قرار است این دستگاه در ۲۶ اکتبر برای فروش و مشاهده قرار گیرد. اما باید به این موضوع هم اشاره کرد همچنان که استفاده از  رم های نانو تولید شده برای سری خانواده میت ۲۰ فراگیر نیست باید گفت استفاده از این نوع هارد هم هنوز در نقاط مختلف دنیا فراگیر نیست اما در هرصورت این نقطه آغاز خوبی برای این نوع تکنولوژی است؛ و امیدواریم که در آینده نه چندان دور شاهد استفاده از این تکنولوژی برای تمامی دستگاه‌ها هوشمند باشیم.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این موضوع چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید