گلکسی اس ۱۰، رقیب سرسخت آیفون ایکس اس مکس - تکفارس 
گلکسی اس ۱۰، رقیب سرسخت آیفون ایکس اس مکس - تکفارس 
گلکسی اس ۱۰، رقیب سرسخت آیفون ایکس اس مکس - تکفارس 

گلکسی اس ۱۰، رقیب سرسخت آیفون ایکس اس مکس

سید محمد معلمی
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - 15:30
گلکسی اس ۱۰، رقیب سرسخت آیفون ایکس اس مکس - تکفارس 

مطمئناً تا پیش از آغاز سال آتی میلادی از گوشی گلکسی اس ۱۰ رونمایی نخواهد شد ولی این دلیل نمی‌شود تا شایعات مربوط به این گوشی در فضای اینترنت دست به دست نشوند.

آخرین شایعه در رابطه با این گوشی مشخص کرد که صفحه نمایش پرچمدار آتی سامسونگ، مهم‌ترین ویژگی آن خواهد بود و علی رغم وجود گلکسی نوت ۹ و آیفون‌های جدید اپل، گلکسی اس ۱۰ از نظر نمایشگر یک دستگاه قدرتمند به حساب خواهد آمد.

به گزارش تکفارس و به نقل از سایت کره‌ای The Bell، سامسونگ برنامه دارد تا از صفحه نمایش ۶٫۶۶ اینچی در گلکسی اس ۱۰ استفاده کند. هدف این کمپانی کره‌ای از به کارگیری چنین نمایشگری، شکست دادن اپل و محصول فوق‌العاده آن یعنی آیفون ایکس اس مکس می‌باشد زیرا در این گوشی نمایشگر ۶٫۵ اینچی قرار داده شده است. این در حالی است که گلکسی نوت ۹ به عنوان پرچم‌دار فعلی سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی می‌باشد.

البته دلیل انجام چنین کاری این است که خودِ سامسونگ تولیدکننده نمایشگر گوشی‌هاست بنابراین استفاده از بهترین، بزرگترین و باکیفیت‌ترین نمایشگرها در محصولات این کمپانی، کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

همچنین گفته می‌شود که گلکسی اس ۱۰ نه تنها از صفحه نمایش ۶٫۶۶ اینچی از نوع آمولد بهره می‌برد، بلکه قرار است در آن اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش اولتراسونیک هم کار گذاشته شود.

حالا با توجه به اینکه سامسونگ می‌خواهد تمرکز اصلی خود را روی صفحه نمایش گلکسی اس ۱۰ بگذارد، این کمپانی اسم رمز DaVinci را برای این دستگاه برگزیده است. این انتظار نیز می‌رود که در نمایشگر گلکسی اس ۱۰، هیچ بریدگی، هیچ دکمه و هیچ حاشیه‌ای هم مشاهده نکنیم تا این دستگاه به معنای واقعی کلمه فقط صفحه نمایش باشد.

در پایان اشاره کنیم که سامسونگ می‌خواهد سه مدل از گلکسی اس ۱۰ را در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی نماید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید