پیش فروش آیفون ایکس آر امروز شروع شد. - تکفارس 
پیش فروش آیفون ایکس آر امروز شروع شد. - تکفارس 
پیش فروش آیفون ایکس آر امروز شروع شد. - تکفارس 

پیش فروش آیفون ایکس آر امروز شروع شد.

حسین چوبین
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - 14:17
پیش فروش آیفون ایکس آر امروز شروع شد. - تکفارس 

اپل سه آیفون ایکس اس، ایکس اس مکس و ایکس آر را در ماه سپتامبر معرفی کرد. در زمان معرفی و از فردای روز مراسم دو مدل اول قابل دسترسی و تهیه بود اما مدل سوم به گفته اپل قرار بود بعد در نیمه دوم ماه اکتبر وارد بازار بشود و اکنون هم اپل به وعده خود عمل کرد و بالاخره آیفون ایکس آر برای پیش خرید قرار گرفت. موج اول خریدها برای ۵۰ کشور و منطقه آغاز شده است و تمامی کسانی که این محصول را پیش خرید کرده‌اند موبایل خود را در ۲۶  اکتبر یعنی جمعه هفته آینده تحویل داده می‌شود.

آیفون ایکس آر قرار است با این مشخصات برای پیش فروش قرار بگیرد. مشخصات این گوشی به صورت زیر است.

پیش فروش آیفون ایکس آر امروز شروع شد. - تکفارس 

صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی، دوربین  ۱۲ مگاپیکسلی و باتریی با قدرت ۲۹۴۲ میلی آمپر ساعت دارد و در ۵ رنگ مختلف با قیمت ۷۴۹ دلار، ۷۴۹ فرانک و یا ۸۴۹ دلار برای کاربران اروپایی موجود است.

زمان تحویل گوشی‌های پیش خرید شده همزمان با موج سوم تحویل آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس وهمچنین موج اول تحویل آیفون ایکس آر است. این موج از تحویل برای بیشتر از ۳۰ کشور و منطقه است و همچنین کشور های شیلی، کلمبیا، مالزی و تایلند است.

در زیر می‌توانید اسم تمامی این کشور ها را مشاهده کنید.

آلبانی، آندورا، استرالیا، اتریش، بحرین، بلژیک، بوسنی، بلغارستان، کانادا، چین، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، گرینلند، گرنزی، هرزگوین، هنگ کنگ، مجارستان، ایسلند، هند، ایرلند، جزیره من، ایتالیا، ژاپن، جرسی، کوزوو، کویت، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکز امبورگ، ماکادونیا، مالتا، مالزی، مکزیک، موناکو، مونتیگرو، هلند، نیوزیلند، نروژ، عمان، لهستان، پرتغال، پرتو ریکو، قطر، رمانی، روسیه، عربستان سعودی، سنگاپور، صربستان، اسلونی، اسلواکی، آفریقا جنوبی، اسپانیا، سوئد، سویس، تایوان، تایلند، ایالات متحده آمریکا و جزیره ویرجین آمریکا، امارات متحده عربی، و بریتانیا و انگلستان

پیش فروش آیفون ایکس آر امروز شروع شد. - تکفارس 

برای کشور اسرائیل هم گوشی از تاریخ ۱  نوامبر  قابل دسترسی و تهیه است. برخی از کشور ها هم که اسم آن ها در لیست زیر آمده است تحویل گوشی ها با حدود یک روز یا بیشتر تاخیر دارد. لیست کشور ها:

ارمنستان، بوتان، برونئی، کامبوج، گرجستان، قزاقستان، کره جنوبی، ماکو، مالدیو، میانمار، اوکراین، ویتنام

نظر شما کاربران تکفارس در این زمینه چیست؟نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی می‌توانید به همین وبسایت مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید