شروع به کار دستگاه‌های شست‌وشوی لباس خودکار در لندن - تکفارس 
شروع به کار دستگاه‌های شست‌وشوی لباس خودکار در لندن - تکفارس 
شروع به کار دستگاه‌های شست‌وشوی لباس خودکار در لندن - تکفارس 

شروع به کار دستگاه‌های شست‌وشوی لباس خودکار در لندن

پوریا اسدی
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - 14:00
شروع به کار دستگاه‌های شست‌وشوی لباس خودکار در لندن - تکفارس 

به لطف سرویس خشک‌شویی جدیدی که در این هفته راه اندازی می‌شود ساکنان لندن که با کمبود وقت مواجه هستند براحتی می‌توانند لباس خود را تمیز کنند. با تکفارس همراه باشید.

محصول استارت آپ محلی VClean Life، اولین دستگاه “VDrop” در ایستگاه‌های مترو در سرتاسر پایتخت نصب می‌شود که در آن لباس‌های شما تمیز و مرتب شده و برای مدت ۲۴ ساعت آماده می‌شود.

برای استفاده از سرویس خشکشویی، شما مجبور به ثبت نام آنلاین برای دریافت یک کد QR منحصر به فرد هستید. هنگامی‌ که شما به دستگاه VDrop می‌رسید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد خود را برای دریافت یک کیسه وارد کنید، لباس‌های خود را داخل آن بگذارید و آن را در داخل دستگاه بگذارید (یا اگر لباس شما ظریف است آن را آویزان کنید).

در طی ۲۴ ساعت آینده، لباس‌ها جمع آوری می‌شوند و به انبار VClean Life منتقل می‌شوند، جایی که آنها با استفاده از مواد شوینده و نرم‌کننده‌ی زیست تخریب‌پذیرلباس را شسته و برای  بازگشت به دستگاه و تحویل جمع آوری با استفاده از کد QR آماده می‌شود.

VClean Life حتی یک سیستم ردیابی را در فرایند قرار داده است، بنابراین اگر شما علاقه مند هستید که در مورد وضعیت پیراهن و شلوارهای خود مطلع شوید، می‌توانید به برنامه وارد شوید و بفهمید که دقیقا چه کاری انجام شده و برای تحویل چه موقع آماده می‌شود.

هزینه خدمات ۳ پوند انگلیس (حدود ۳٫۹۰ دلار) به ازای هر لباس استاندارد می‌باشد، بنابراین تمیز کردن یک دست کت و شلوار با ۶ پوند بسیار معقول است.

نیک هریس، مدیر عامل و بنیانگذار VClean Life، گفت:

هیچ چیز دیگری مانند این در بازار وجود ندارد. در عرض ۲۴ ساعت، مشتریان خدمات پریمیوم را با قیمت‌های بسیار پایین دریافت خواهند کرد و ۲۰۰ دستگاه در ماه‌های آینده در سراسر لندن به کار گرفته می‌شود.

بسیاری از ماشین‌های جدید VDrop در پارکینگ‌های ایستگاه‌های مترو به جای قرار گیری در داخل ساختمان ظاهر خواهند شد. اولین دستگاه در ایستگاه Epping در شمال شرق لندن کار خود را آغاز کرده است و نوید راه اندازی قریب الوقوع برای سایر نقاط در Woodford، South Woodford، Loughton و North Greenwich را می‌دهد. این شرکت گفت که بیشتر دستگاه‌های آن به زودی در ورزشگاه‌ها، مراکز خرید و دفاتر نصب خواهد شد.

VClean Life در برابر سرویسهای خشکشویی مبتنی بر فروشگاه و همچنین افراد خانگی قرار می‌گیرد. این شرکت امیدوار است که راحتی و روش‌های تمیز کردن مناسب محیط زیست آن را به سرعت محبوب کند.

برای کمک به راه اندازی بهتر، VClean Life یک ویدیو تبلیغاتی جالب و جذاب را تولید  (و یا بیش از حد تولید)  کرده است که در آن شخصیت اصلی علاقه‌ی شدیدی به تغییر لباس دارد.

در صورت دسترسی به این ماشین‌ها در محل زندگی خود، آیا از آنها استفاده خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید