مسواک EZ Teethbrush دندان‌ها را تا ۴ برابر سریع‌تر تمیز می‌کند - تکفارس 
مسواک EZ Teethbrush دندان‌ها را تا ۴ برابر سریع‌تر تمیز می‌کند - تکفارس 
مسواک EZ Teethbrush دندان‌ها را تا ۴ برابر سریع‌تر تمیز می‌کند - تکفارس 

مسواک EZ Teethbrush دندان‌ها را تا ۴ برابر سریع‌تر تمیز می‌کند

پوریا اسدی
۷ مهر ۱۳۹۷ - 13:00
مسواک EZ Teethbrush دندان‌ها را تا ۴ برابر سریع‌تر تمیز می‌کند - تکفارس 

مراقبت از دندان‌ها مدت زمان زیادی به خود اختصاص می‌دهد. به لطف تکنولوژی جدید این اتفاق در سال ۲۰۱۸ در حال تغییر است، در حال‌ حاضر سازندگان مسواک جدید، EZ Teethbrush) sic)، می‌خواهند به میزان زیادی وقتی که به طور روزانه برای مسواک زدن صرف می‌شود را کاهش دهند – آن هم با مسواک زدن همه آنها در یک زمان.

Craig Mock به Digital Trends گفت:

این یک مسواک با فناوری صوتی است که بر روی تمام دندان‌های شما به طور همزمان کار می‌کند. برای استفاده از آن، به سادگی مسواک را با آب بشویید، خمیردندان مورد علاقه خود را اضافه کنید، مسواک را در دهان خود قرار دهید و آن را روشن کنید. سپس هنگام نگه داشتن دسته، از تکنیک بیس توصیه شده توسط دندانپزشکان استفاده کنید که شامل حرکات دایره‌وار  است. کمی جلو و عقب کردن مسواک نیز لازم است که پشت و جلوی دندان‌ها را هم تمیز کند.

در حالی که ایده کاهش مسواک زدن به طور متوسط ​​از دو دقیقه به ۳۰ ثانیه ممکن است غیر ضروری باشد (به هر حال، چه کسی دو دقیقه را برای بهداشت شخصی صرف نمی کند؟)، اما ممکن است گام مهمی باشد. مطالعات نشان می‌دهد که اکثر افراد دو دقیقه‌ی کامل مسواک نمی زنند و درصد زیادی از جمعیت ایالات متحده تنها یک بار در روز دندان خود را تمیز می‌کنند. یک دستگاه مانند این ممکن است کمک حال این موضوع باشد.

EZ Teethbrush ممکن است نسبت به مسواک سنتی کمی متفاوت به نظر برسد و بیشتر شبیه گیره و یا محافظ دندان در ورزش، نصب شده بر روی یک دسته مسواک برقی باشد. مسواک مقاوم در برابر باکتری حاوی ردیف از موی سیلیکونی فوق‌العاده نرم است که وعده مسواک زدن کاملی را به  شما می‌دهد – آن هم چهار برابر سریعتر از حالت عادی.

یکی از دندانپزشکان {که EZ Teethbrush را دیده بود} تحت تأثیر قرار گرفت و او اطلاعاتی را درباره ابفراکشن ارسال کرد و اینکه چگونه محصول ما در حال کمک به جلوگیری از [آن] است. ضایعات ابفراکشن بیش از ۸۰ درصد بزرگسالان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث عقب‌روی لثه می‌شود. مسواک سیلیکون ضد میکروبی ما نرم‌تر و ایمن‌تر از مسواک سنتی بوده، اما موثرتر عمل می‌کند.

مانند همیشه، ما هشدارهای معمول خود را در مورد خطرات ذاتی  سرمایه گذاری جمعی ارائه می‌دهیم. با این وجود اگر می‌خواهید در این پروژه شرکت کنید، به صفحه پروژه EZ Teethbrush بروید تا بتوانید سهم خود را بپردازید. قیمت‌ها از ۷۹ دلار برای EZ Teethbrush و انتخاب بین رنگ سیاه و سفید و شارژر بی سیم آغاز می‌شود. عرضه در ماه مارس ۲۰۱۹ آغاز می‌شود.

در صورت امکان آیا شما نیز از این محصول استفاده می‌کنید؟ لطفا نظرات خود رابا تکفارس درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید