همکاری Yale و August برای فتح بازار قفل‌های هوشمند - تکفارس 
همکاری Yale و August برای فتح بازار قفل‌های هوشمند - تکفارس 
همکاری Yale و August برای فتح بازار قفل‌های هوشمند - تکفارس 

همکاری Yale و August برای فتح بازار قفل‌های هوشمند

پوریا اسدی
۷ مهر ۱۳۹۷ - 11:30
همکاری Yale و August برای فتح بازار قفل‌های هوشمند - تکفارس 

August Locks در سال گذشته یکی از معتبرترین نام‌ها در زمینه‌ی امنیت خانه بوده که توسط یک شرکت بزرگ قفل خریداری شد. در حال حاضر، فناوری پیشرفته‌ی خانه‌های هوشمند این شرکت راه خود را به سایر محصولات باز کرده است. اول از این فناوری‌ها، آخرین ابزار برای قفل کردن خانه  از ییل، Assure Lock است.

قفل هوشمند Yale مدت زمانی است که در بازار عرضه شده است، اما یک ماژول جدید به شما امکان اضافه کردن فناوری منحصر به فرد آگوست را می‌دهد. این ماژول می‌تواند برای تغییر قفل‌های موجود مورد استفاده قرار گیرد و همچنین با قفل‌های فعلی در فروشگاه‌ها همراه شود، بنابراین شما می‌توانید از فناوری  خانه‌ی هوشمند  بسادگی استفاده کنید.

با اضافه کردن، Assure Lock ییل قابلیت‌های کامل فناوری‌های محبوب امنیتی آگوست را به دست خواهید آورد. این فناوری‌ها شامل ویژگی بازکردن خودکار است که به طور خودکار هنگام ورود به خانه، درب را برای شما باز می‌کند. این ویژگی از اتصال بلوتوث استفاده می‌کند تا قفل بتواند گوشی شما را تشخیص دهد و درب را برای شما باز کند، بنابراین لازم نیست که کلید‌های خود را بچرخانید یا یک کد دسترسی وارد کنید.

ماژول آگوست همچنین پشتیبانی تقریبا کاملی برای محبوب‌ترین دستیاران مجازی، از جمله سیری اپل، الکسا آمازون و دستیار گوگل را اضافه می‌کند. این بروزرسانی ویژگی کنترل صدا را به قفل اضافه می‌کند که به شما امکان کنترل فقط با دستورات صوتی را می‌دهد. با پشتیبانی از  سه سیستم عامل اصلی، شما مجبور نیستید فقط به یک شرکت متعهد شوید.

Assure Lock به عنوان بهترین قفل هوشمند توسط Digital Trendsشناخته می‌شود و قفل هوشمند آگوست به عنوان بهترین برنامه نامگذاری شده است، بنابراین ترکیب این دو چیزی شگفت انگیز خواهد بود.

این بروزرسانی احتمالا آخرین ظهور فناوری آگوست در قفل‌های موجود نخواهد بود. این شرکت در حال حاضر تحت چارچوب Assa Abloy است که مالکیت نمونه‌های بزرگی از سازندگان قفل را دارد که شامل ییل می‌شود.  بسیاری از شرکت‌ها سازندگان سنتی قفل هستند، به همین دلیل آگوست یابد آنها را به دوران مدرن منتقل کند.

جالب توجه اینکه، بعضی از سازندگان اصلی در گذشته فناوری‌های هوشمند را  با اشاره به امکان هک شدن  و  تهدید بهره‌برداری از فناوری و دور زدن حفاظت فیزیکی که قفل استاندارد فراهم می‌کند، کاهش داده‌اند. اما اکنون که آگوست خیز برداشته است، ما باید منتظر یک تغییر سریع در این نوع دیدگاه باشیم.

در صورت دسترسی آیا شما نیز از این فناوری استفاده خواهید نمود؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید