تصاویر جدیدی  از گوشی Mate 20 pro فاش شده که ظاهر کلی آن را به نمایش می‌گذارند - تکفارس 
تصاویر جدیدی  از گوشی Mate 20 pro فاش شده که ظاهر کلی آن را به نمایش می‌گذارند - تکفارس 
تصاویر جدیدی  از گوشی Mate 20 pro فاش شده که ظاهر کلی آن را به نمایش می‌گذارند - تکفارس 

تصاویر جدیدی از گوشی Mate 20 pro فاش شده که ظاهر کلی آن را به نمایش می‌گذارند

علیرضا هاشمی
۱ مهر ۱۳۹۷ - 19:30
تصاویر جدیدی  از گوشی Mate 20 pro فاش شده که ظاهر کلی آن را به نمایش می‌گذارند - تکفارس 

انتظار می‌رود شرکت چینی هواوی در تاریخ ۱۶ اکتبر و در مراسمی ویژه از گوشی Mate 20 pro در کنار گوشی Mate 20 رونمایی کند. بنابراین قرار است ماه اکتبر از پیش نیز شلوغ‌تر شود و با گوشی‌های جدید بسیاری مواجه شویم. به تازگی رندر‌هایی از گوشی Mate 20 pro در فضای مجازی پخش شده که نمای کلی دستگاه را به نمایش می‌گذارند. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

این تصاویر توسط SlashLeaks منتشر شده‌اند و Mate 20 Pro را در یک کیس محافظ آبی سیلیکونی نشان می‌دهند. همچنین این کیس تمامی صحفه این گوشی را تحت پوشش خود دارد جز قسمتی که به نام smart view شناخته می‌شود و برای قابلیت always on display ( صفحه نمایش همیشه روشن) در نظر گرفته شده است ( برای نمایش زمان و تاریخ و دیگر اطلاعات). در قاب پشتی ملاحظه می‌کنید، دوربین‌های چهارگانه که پیش‌تر شایعه وجود آن پخش شده بود به صورت یک مربع در کنار هم قرار گرفته‌اند.

تصاویر فاش شده تایید می‌کنند که گوشی Mate 20 Pro قرار نیست از Notch کوچکی بهره ببرد و در عوض شرکت هواوی سایز معقولی را برای آن در نظر گرفته تا بتواند برخی از ویژگی‌های تکنولوژی تشخیص چهره را در آن افزایش دهد. اما داستان برای گوشی Mate 20 فرق دارد و این گوشی از teardrop Notch ( ناچ قطره‌ای) استفاده خواهد کرد که در مقایسه با ناچ‌های معمول گوشی‌های هوشمند کوچکتر است و فضای کمتری را اشغال می‌کند.

در حال حاضر یکی از گوشی‌های سری Huawei Mate 20 یعنی مدل Mate 20 Lite به صورت رسمی معرفی شده است. این گوشی مطمئنا از نظر دیزاین و طراحی شباهت‌هایی با برادران خود که هنوز معرفی نشده‌اند، دارد و برخی از المان‌های آن‌ها را به ارث برده است. البته به نظر می‌رسد دو محصول گران قیمت این سری جذابیت‌های بیشتری را در بخش طراحی دارا هستند.

تاکنون اخبار بسیاری حکایت از این دارند که دو گوشی Huawei Mate 20 و Huawei Mate 20 Pro از اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش بهره خواهند برد و تصاویر منتشر شده جدید ( همانطور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید در کیس محافظ هیچ قسمتی برای اسکنر اثر انگشت فیزیکی وجود ندارد) این موضوع را نیز تایید می‌کنند. به نظر می‌رسد بر اساس رندر‌های فاش شده از داک شارژر هواوی، این گوشی‌ها از شارژ وایرلس نیز بهره‌ مند خواهند بود.

این منبع همچنین تصاویری از یک کارت حافظه جدید به نام NM card به اشتراک گذاشته که برنامه‌ی جدید هواوی را به نمایش می‌گذارد. ظاهرا هواوی قصد دارد تا استاندارد‌ خود را برای کارت‌های حافظه ایجاد کند. بنابراین اگر کاربران می‌خواهند حافظه ذخیره سازی گوشی Mate 20 Pro خود را از طریق کارت حافظه افزایش دهند باید آن را از شرکت هواوی تهیه کنند.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گوشی پرچمدار Huawei Mate 20 Pro چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید