آیفون XS Max سنگین‌ترین گوشی تولیدی اپل تا کنون لقب گرفت - تکفارس 
آیفون XS Max سنگین‌ترین گوشی تولیدی اپل تا کنون لقب گرفت - تکفارس 
آیفون XS Max سنگین‌ترین گوشی تولیدی اپل تا کنون لقب گرفت - تکفارس 

آیفون XS Max سنگین‌ترین گوشی تولیدی اپل تا کنون لقب گرفت

میر مهدی حامی
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - 17:00
آیفون XS Max سنگین‌ترین گوشی تولیدی اپل تا کنون لقب گرفت - تکفارس 

آیفون XS Max که در ۲۱ سپتامبر در کنار آیفون XS عرضه خواهد شد، بزرگترین صفحه نمایش در گوشی‌های اپل تا به کنون را ارائه خواهد کرد، ۶٫۵ اینچ با رزولوشن ۱۲۴۲*۲۶۸۸ پیکسل. جالب اینجاست که با وجود ارائه صفحه نمایشی به این بزرگی، XS Max بزرگترین گوشی هوشمند تولیدی اپل نیست؛ چرا که آیفون ۸ پلاس کمی بلندتر و عریض‌تر از این گوشی می‌باشد. اما اگر بخواهیم از لحاظ میزان سنگینی حساب کنیم، تاج بر سر آیفون XS MAX خواهد رفت. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

با ۷٫۳۴ اونس (۲۰۸ گرم) وزن، آیفون XS Max قطعا سنگین‌ترین گوشی هوشمند اپل تا به کنون لقب می‌گیرد که ۶ گرم نسب به دومین گوشی اپل در این زمینه یعنی آیفون ۸ پلاس (۲۰۲ گرم) وزن بیشتری دارد. مطمئنا ۶ گرم مقدار زیادی نیست، و شما حتی ممکن است این تفاوت را در هنگام نگه داشتن این دو دستگاه را در دستان خود حس نکنید. با این وجود، کماکان می‌بایست بزرگ بودن XS Max را در هنگام برنامه ریزی برای خرید این دستگاه در نظر گرفت.

شاید برایتان جالب باشید که بدانید آیفون XS Max از یکی از رقبای اصلی خود یعنی گلکسی نوت ۹ (۲۰۱ گرم) نیز سنگین‌تر است، حتی با وجود این واقعیت که دستگاه سامسونگی کمی بلندتر و ضخیم‌تر است. اما، در زندگی روزمره، شما ممکن است متوجه این تفاوت وزن نشوید.

اگر فکر می‌کنید ۲۰۸ گرم بیش از حد زیاد است و با این حال شما نیاز به بهترین دستگاه ارائه شده توسط اپل دارید، آیفون ۵٫۸ اینچی XS گزینه پیش روی شماست. این دستگاه ۱۷۷ گرم وزن داشته و به غیر از صفحه نمایش کوچکتر و عمر باتری کمی کوتاه‌تر، در باقی مشخصات با آیفون XS Max برابر است، در حالی که خرید آن ۱۰۰ دلار نیز ارزان‌تر تمام خواهد شد (هرچند که به نظر نمی‌رسد این گوشی به اندازه بردار بزرگ‌تر و گران‌تر خود محبوب باشد).

انتخاب شما کدام گوشی است؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید