Dark Mode به WhatsApp اضافه خواهد شد - تکفارس 
Dark Mode به WhatsApp اضافه خواهد شد - تکفارس 
Dark Mode به WhatsApp اضافه خواهد شد - تکفارس 

Dark Mode به WhatsApp اضافه خواهد شد

وحید درگایی
۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - 13:04
Dark Mode به WhatsApp اضافه خواهد شد - تکفارس 

در چند ماه گذشته بود که کم کم با دارک مد آشنا شدیم. این قابلیت در ابتدا برای اپلیکیشن‌های YouTube و Android Messages ارائه شد و گوگل نیز اعلام کرد که به زودی این قابلیت را برای دیگر برنامه های اصلی ارائه خواهد کرد. با داشتن این قابلیت شما می توانید یک لایه کم رنگ سفید یا مشکی، به پس زمینه تصویرتان اضافه کنید و در مواقعی که زیر نور خورشید و یا در تاریکی مطلق به سر می‌برید، با این ترفند بتوانید فشار وارد شده به چشمان‌تان را کاهش دهید و راحت تر فعالیت‌تان را انجام دهید و جدا ازین مساله، افرادی هستند که بدون درنظر گرفتن وجود خورشید و ماه در آسمان، از دارک مد استفاده خواهند کرد و چنین قابلیتی را برای تمام استفاده‌شان در طول روز طلب می کنند.

با توجه به این موضوع که امروزه برنامه های بیشتری درحال پشتیبانی از Dark Mode هستند، امروز توییتی از WABetainfo منتشر شد که اعلام می‌کرد این قابلیت به‌زودی برای برنامه WhatsApp نیز ارائه خواهد شد. این اکانت توییتر معمولا آخرین قابلیت های درنظر گرفته یا ارائه شده برای WhatsApp را در توییتر اعلام می‌کند ولی خبری مبنی بر این‌که در چه تاریخی این قابلیت به دست کاربران خواهد رسید، گفته نشده است و هنوز مشخص نیست از چه تاریخی کاربران این برنامه می توانند به بینایی خود کمک کنند.

اگر علاقه دارید که نیم‌نگاهی به این قابلیت در واتساپ بیندازید، توصیه می کنیم که به عنوان داوطلب، نسخه آزمایشی اپلیکیشن را درخواست و نصب کنید. درحال حاضر در آخرین نسخه واتساپ چنین قابلیتی موجود نیست ولی در زمان نه چندان دور، وقتی دارک مد به واتساپ اضافه شود، اولین اقرادی که به آن دسترسی خواهند داشت، داوطلبان نسخه آزمایشی خواهند بود.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با تک‌فارس درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید