کنفرانس اپل ۲۰۱۸| بررسی کوتاه  iphone XS - تکفارس 
کنفرانس اپل ۲۰۱۸| بررسی کوتاه  iphone XS - تکفارس 
کنفرانس اپل ۲۰۱۸| بررسی کوتاه  iphone XS - تکفارس 

کنفرانس اپل ۲۰۱۸| بررسی کوتاه iphone XS

حسین چوبین
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - 08:00
کنفرانس اپل ۲۰۱۸| بررسی کوتاه  iphone XS - تکفارس 

یکی از بزرگترین و مهم ترین خبر هایی که همه‌ی ما منتظر شنیدن آن بودیم خبر معرفی سری جدید آیفون‌ها بود. در این بخش قصد داریم به بررسی کوتاه هر سه مورد معرفی شده بپردازیم که در سه بخش مختلف در سایت قرار خواهد گرفت. در ابتدا قصد داریم به بررسی کوتاه iphone XS بپردازیم. با ما همراه باشید.

در ابتدا از صفحه نمایش این گوشی شروع می‌کنیم. تراکم پیکسلی صفحه نمایش این مدل ۳ میلیون و کیفیت تصویر آن هم Super Retina OLED است. فیل اسکینر در طی معرفی گفت بدنه این گوشی از فولاد زد زنگ ساخته شده است.

اما اپل بازهم با تغییراتی در طراحی و سخت‌افزار این گوشی بر جذابیت و محبوبیت آن افزود و باعث درخشش این مدل شد؛ و از سوی دیگر هم شرکت اپل اعلام کرد این سری از آیفون‌ها بهترین آیفونی است که تا به حال ساخته‌ایم. همانطور که می‌دانید نسخه‌های قبلی آیفون همگی ضدآب بودند؛ و اما شرکت اپل تصمیم گرفت تا قابلیت ضدآب بودن را بهبود ببخشد و موفق هم شد، در این نسخه از آیفون گوشی می‌تواند تا بیشتر از ۳۰ دقیقه و در عمق ۲ متری آب باقی بماند. باتری این گوشیی هم تقویت شده و می‌تواند در هر روز ۳۰ دقیقه بیشتر کارکند.

همه می‌دانیم که دوربین سری آیفون از کیفیت بالایی برخوردار است، حال اپل برای تکامل این ظرفیت موروثی تصمیم گرفته در این سری از دوربینی با ۲ لنز و کیفیت ۱۲ مگاپیکسل استفاده کند. یکی دیگر از قابلیت‌ها و امتیازات مثبت این گوشی توانایی استفاده همزمان از دو سیم کارت است که شما می‌توانید از سیم کارت‌های مخصوص اینترنت هم استفاده کنید که با توجه به اهمیت اینترنت در زندگی امروز نکته‌ی قابل توجهی است. البته اپل از این قابلیت در ساعت های هوشمند و آیپد خود استفاده کرده بود.

رابط کاربری این مدل هم کمی متفاوت شده به گفته شرکت بهتر شده است اما شاید کاربران نظر خود را در این زمینه داشته باشند و احتمالا قرار است با ios نسخه ۱۲ وارد بازار بشود.

اپل به سختی تلاش کرده تا تغییراتی شگفت انگیز و جالب در آیفون ایجاد کند؛ و به دلیل اعمال این تغییرات حرف S را در آخر اسم آیفون اضافه کرده است؛ اما تغییرات اعمال شده بیشتر در سخت‌افزار این گوشی بوده و طراحی ظاهری آن تغییر زیادی نداشته است.

۱۱ سال از ورود اولین آیفون به بازار می گذرد اما شرکت اپل در تمام این مدت تلاش کرده تا امنیت و خدمات خود را بهبود بخشد و همچنین بر تعداد کاربران خود بیفزاید و در این راه هم تا به حال به خوبی عمل کرده و توانسته موفقیت هایی را کسب کند؛ این در صورتی است که خیلی از شرکت های بزرگ مثل فیسبوک، گوگل و توییتر در این مسیر شکست خوردند و ریزش مخاطب زیادی داشتند.

از دلایلی که عامل موفقیت آیفون ایکس در سال گذشته بودند می‌توان به تغییر طراحی این گوشی پس از سه سال اشاره کرد، دلیلی دیگری که مثل دلیل اول از اهمیت بالایی برخوردار است استفاده از سنسور اسکن تشخیص چهره به جای حسگر اثر انگشت بود. از عوامل دیگری که می‌‌توان به عنوان عامل موفقیت از آن ها یاد کرد کیفیت OLED صفحه نمایش ،سرعت عمل بالای گوشی در انجام فرایند های مختلف و همچنین صدای استریو با کیفیت بالا می‌باشد.

به گفته‌ی شرکت قیمت این مدل ۹۹۹ دلار است.

در زیر می‌توانید عکسی از این مدل را مشاهده کنید.

کنفرانس اپل ۲۰۱۸| بررسی کوتاه  iphone XS - تکفارس 

نظر شما در مورد سری جدید آیفون ها چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید