اسامی نهایی آیفون‌های ۲۰۱۸ مشخص شد - تکفارس 
اسامی نهایی آیفون‌های ۲۰۱۸ مشخص شد - تکفارس 
اسامی نهایی آیفون‌های ۲۰۱۸ مشخص شد - تکفارس 

اسامی نهایی آیفون‌های ۲۰۱۸ مشخص شد

میر مهدی حامی
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - 18:30
اسامی نهایی آیفون‌های ۲۰۱۸ مشخص شد - تکفارس 

اکثر ما سال ۲۰۱۸ را با فکر اینکه اپل آیفون‌های جدید خود را چگونه نامگذاری خواهد کرد، سپری کردیم. این شرکت در سال گذشته یک شگفتی عجیب را خلق کرد و آیفون ۸ و آیفون X (یعنی ۱۰، نه X) را معرفی کرد، که پیوستگی اعداد نسل‌های مختلف آیفون‌ها را از بین برد. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

به نظر می‌رسد ما تنها کسانی نبودیم که در مورد نام آیفون‌های بعدی اپل گیج شده‌ بودیم. چرا که با توجه به شایعات، خود کوپرتینویی‌ها نیز بر سر اینکه نام نهایی محصولات آینده خود را چه بگذارند مردد بودند، چراکه با تصمیم سال گذشته انتقادات زیادی را دریافت کردند.

خیلی زود پس از این شایعات، اولین اطلاعات درز پیدا کرده ادعا می‌کرد که سه گوشی آینده اپل: آیفون ۹، آیفون Xs و آیفون Xs Plus نامیده خواهند شد. سپس، کمی تغییر رخ داد و نسخه بزرگ‌تر آیفون از Plus به Max تغییر و پس از آن دوباره به Plus بازگشت. و نسخه اقتصادی این گوشی‌ها نیز به آیفون Xc و سپس به آیفون Xr تغییر نام پیدا کرد.

اکنون، تنها چند ساعت تا رونمایی رسمی، به نظر می‌رسد که نام‌های نهایی آیفون‌های جدید را در دست داشته باشیم. این نام‌ها از کد HTML سایت اپل برداشت شده‌اند که البته اکنون نمی‌توانید آنها را دریافت کنید، زیرا اپل استور طبق سنت همیگشی اپل قبل از کنفرانس‌های این شرکت، از دسترس خارج شده و تا پایان کنفرانس نیز قابل دسترسی نخواهد بود، بنابراین، فعلا باید به این اطلاعات منتشر شده بسنده کنیم.

در اینجا چند عکس از آدرس لینک فروشگاه اپل وجود دارد که تقریبا مهر تاییدی بر اسامی زیر است:

اما بجز این اطلاعات موارد بیشتری نیز وجود دارد، یک تصویر دیگر قبل از اینکه اپل استور از دسترس خارج شود گرفته شده است و یکی از آنها مدل جدید اپل واچ را نشان می‌دهد. به هر حال، به نظر می‌رسد که ما امروز واقعا سری ۴ اپل واچ را خواهیم دید. اما چه چیزی در مورد آن خاص است؟ خب، در لینک HTML این ساعت به عنوان یک مدل ۴۴ میلی متر فهرست شده است.

تا به امروز، اپل واچ فقط در اندازه‌های ۳۸ میلیمتر یا ۴۲ میلیمتر موجود بود. اما در این لینک‌های جدید شاهد گزینه‌های اندازه ۴۰ تا ۴۲ میلیمتر و ۴۴ میلیمتر هستیم. علاوه بر این، در اطلاعات درز پیدا کرده قبلی نیز ذکر شده بود که ساعت‌های جدید اپل به نمایشگر لبه تا لبه و یک قاب بسیار باریک مجهز خواهند شد. بنابراین احتمالا امسال شاهد نمایشگرهایی در این ساعت‌ها باشیم که به شکل قابل توجه‌ای بزرگ‌تر هستند، مخصوصا در مدل ۴۴ میلیمتری.

اسامی نهایی آیفون‌های ۲۰۱۸ مشخص شد - تکفارس 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید