دونده‌های جذاب | پنج بازی برتر پولی اتو‌رانر (دونده‌ی خودکار) سیستم عامل iOS - تکفارس 
دونده‌های جذاب | پنج بازی برتر پولی اتو‌رانر (دونده‌ی خودکار) سیستم عامل iOS - تکفارس 
دونده‌های جذاب | پنج بازی برتر پولی اتو‌رانر (دونده‌ی خودکار) سیستم عامل iOS - تکفارس 

دونده‌های جذاب | پنج بازی برتر پولی اتو‌رانر (دونده‌ی خودکار) سیستم عامل iOS

سعید حلاجیان
۵ مهر ۱۳۹۷ - 16:00
دونده‌های جذاب | پنج بازی برتر پولی اتو‌رانر (دونده‌ی خودکار) سیستم عامل iOS - تکفارس 

در سبک اتو‌رانر (دونده‌ی خودکاری) بازی‌های زیادی وجود دارند ولی ما در این مقاله قصد داریم پنج بازی برتر پولی به سبک اتو‌رانر ( دونده خودکار) را برای سیستم عامل iOS را معرفی کنیم. برای جزئیات بیشتر با تک‌فارس همراه باشید

مسلما ما وقت زیادی از روز را به صرف کارهای شخصی و یا اداری خود مشغول هستیم اما این دلیل نمی‌شود تا از تجربه‌ی بازی‌های جدید برروی پلتفرم‌های مختلف دست برداریم. شاید وقت روزانه‌ی ما به اندازه‌ی نشستن پای کنسول‌ها نباشد اما گوشی‌های هوشمند از جمله پلتفرم‌هایی هستند که می‌توان به راحتی کمی از اوقات روز  را به آن اختصاص داده و در مسیر دانشگاه یا رفتن به محل کار به تجربه‌ی بازی‌های مورد علاقه‌ی خود بپردازیم. البته معمولا به دنبال بازی‌هایی هستیم که خیلی سخت نباشند و حداکثر بتوانیم با چند لمس ساده به تجربه‌ی آن‌ها بپردازیم. بنابراین در این مقاله به معرفی ۵ بازی برتر و پولی سبک اتو‌رانر ( دونده‌ی خودکار) خواهیم پرداخت. بازی‌هایی که اصلا سخت نیستند و در برخی از آن‌ها، فقط لازم است صفحه‌ی نمایش گوشی خود را لمس کنید:

۱- Alto’s Odyssey

غیر ممکن است که بخواهیم در ارتباط با بازی‌های اتو‌رانر صحبت کنیم اما نامی از بازی محبوب و فوق العاده هیجان انگیز Alto’s Odyssey نبریم؛ این طور نیست؟ Alto’s Odyssey یکی از بهترین و هیجان انگیزترین بازی‌هایی است که حتما باید آن را تجربه کنید. این دومین نسخه از سری ماجراجویی Alto است که که شما کنترل یک اسکی سوار را به عهده داریدکه بر روی تپه‌ها و صحراها به بالا و پایین رفته و سر می‌خورید و می لغزید، با التو در ماجراجویی وی همراه شده، مناطق و اکوسیستم‌های جدید را کشف کنید و در نهایت سعی کنید تا هر بار رکورد بهتری نسبت به قبل به دست بیاورید. البته می‌توانید در مسیر به جمع آوری سکه‌ها پرداخته و با استفاده از آن‌ها، آیتم‌های جدیدی خریداری کنید.

کنترل فوق العاده‌ی بازی، گیم‌پلی هیجان‌انگیز به همراه موسیقی و محیط زیبای آن باعث شده است تا Alto’s Odyssey نه تنها بهترین و هیجان انگیز‌ترین، بلکه از نظر جلوه‌های بصری زیبا‌ترین بازی به سبک دونده‌ی خودکار باشد که آن را تجربه می‌کنید. این بازی از طریق فروشگاه اپل و با قیمت ۴٫۹۹ دلار در دسترس است.

۲- Rayman Fiesta Run

در دنیای بازی‌های دونده‌ی خودکار که بر اساس سری بازی‌های بزرگ ساخته می‌شوند، شما نمی‌دانید که کدام بازی خوب است و کدام بازی بد. اما وقتی به بازی  Rayman Fiesta Run می‌رسد، هیچ نگرانی در ارتباط با این بازی وجود ندارد زیرا می‌دانیم این بازی تجربه‌ی بسیار سرگرم کننده و هیجان‌انگیزی خواهد بود که به شدت به آن علاقه‌مند شده و رها کردن آن برایتان غیر ممکن می‌شود.

بازی  Rayman Fiesta Run یک بازی رنگارنگ و وسوسه انگیز است که ۷۵ لول برای آن طراحی شده و جالب است بدانید تمام طراحی بازی به صورت دستی انجام گرفته است. هیجان این بازی به هیچ عنوان متوقف نمی‌شود مگر در یک صورت؛ این که گوشی آیفون خود را خاموش کنید.

علاوه بر دویدن و پریدن برای گرفتن Lum‌ها، هرچه که در بازی پیشروی کنید قدرت‌های جدیدی آزاد شده، شما می‌توانید با باس‌های بیشتری مبارزه کنید و از قابلیت‌های جدید Rayman لذت ببرید. البته اگر شما مهارت خاصی در به پایان رساندن مراحل بازی‌ها دارید و مراحل بازی Rayman Fiesta Run را نیز خیلی زود به اتمام رسانده‌اید، قادر خواهید بود دوباره به بازی بازگشته و مراحل آن را با درجه سختی بالاتری تجربه کنید. این بازی از طریق فروشگاه اپل و با قیمت ۲٫۹۹دلار در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید تریلر آن را در قسمت پایین مشاهده کنید:

۳- Badland 2

مهم نیست که شما نسخه‌ی اول را تا حد مرگ دوست داشتید و یا اصلا آن را تجربه نکرده باشید؛ بازی Badland 2 عنوانی است که مطمئنا تمایل دارید تا آن را بر‌روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کرده و آن را تجربه کنید.

علاوه بر جلوه های بصری زیبا، بازی Badland 2 دارای محتویات بسیاری است تا شما را به تجربه‌ی این بازی وادار کند. این بازی از آن دسته بازی‌هایی است که با گیم‌پلی خود قطعاً شما را به چالش می‌کشد؛ مطمئنا گیم‌پلی بازی فقط به مانند راه رفتن و قدم زدن در پارک نیست. شما باید برای عبور و پریدن قهرمان خود از موانع بازی به مانند یخ، سلاح‌های شعله افکن و ماگما، صفحه‌ی نمایش را چندین و چند بار لمس کنید.

ممکن است کنترل‌های بازی ساده باشد اما گاهی اوقات و در برخی مراحل بازی  و برخی شرایط خاص به تمرکز بسیار بالایی احتیاج دارید. البته فراموش نکنید قهرمان بازی دارای قابلیت‌های مخفی است که می‌تواند در گیم‌پلی بازی به شما کمک کند. این بازی از طریق فروشگاه اپل و با قیمت ۱ دلار( ۰٫۷۹ یورو ) در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید تریلر آن را در قسمت پایین مشاهده کنید:

۴- Chameleon Run

شاید در نظر شما این که رنگ‌های مجاز این بازی فقط دو عدد هستند کار سختی برای تعویض رنگ در بازی نخواهید داشت اما باید بگوییم که گیم‌پلی باز‌ی و به خصوص این بخش سخت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. دونده باید در طول بازی دائماً مسیر‌های خود را عوض کرده و شما باید با پرش از موانع خاصی که بر سر راه دونده قرار دارد از وی محافظت کنید. مسیرهای بازی به زنگ‌های بنفش زرد و مشکی بوده و رنگ‌های مجاز برای دونده نیز بنفش و زرد است. به این صورت که در مسیر‌های بنفش باید رنگ دونده را به زرد و در مسیرهای زرد نیز رنگ دونده را به بنفش تغییر دهید.

مطمئناً در طول گیم‌پلی بازی ممکن است بارها دچار اشتباه شده و نتوانید دونده‌ی خود را نجات دهید اما اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های دونده‌ی خودکار باشید، مطمئنا این بازی تجربه‌ای جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. این بازی از طریق فروشگاه اپل با قیمت ۱٫۹۹ دلار در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید تریلر آن را در قسمت پایین مشاهده کنید:

۵- Super Mario Run

با توجه به قیمت این بازی، شاید از نظر شما Super Mario Run انتخاب مناسب و بازی جذابی نباشد اما توجه داشته باشید که ما در این مقاله پنج بازی پولی را معرفی می‌کنیم و از این رو باید گفت که بازی Super Mario Run بازی بسیار جذابی در این سبک است.

در بازی Super Mario Run شما کنترل ماریو، لوله کش معروف را به عهده دارید که ماریو به صورت خود کار می‌دود و شما باید با لمس صفحه‌ی نمایش از موانع پریده و به جمع آوری سکه‌ها بپردازید. یکی از تفاوت‌های این نسخه با دیگر نسخه‌های بازی Super Mario این است که دیگر ماریو با دشمنان برخورد نکرده و کشته نخواهد شد. او به طور خودکار از روی دشمنان پریده و اگر شما صفحه‌ی نمایش را در این لحظه لمس کنید، وی پرش بسیار بلند‌تری انجام می‌دهد.

قسمت اصلی بازی یعنی World Tour دارای شش دنیا است که هر دنیا چهار مرحله دارد و هدف اصلی ماریو به مانند دیگر بازی‌های این سری نجات  پرنسس از دست باورز است. البته پس از اتمام بخش اصلی بازی به تعدادی مراحل فرعی نیز دسترسی خواهید داشت. این موضوع خبر خوبی است برای کسانی که معمولا بازی‌های موجود بر‌روی گوشی های هوشمند را به طور کامل ( هم مراحل فرعی و هم مراحل اصلی) تجربه می‌کنند.

این بازی هم اکنون با قیمت ۹٫۹۹ دلار از طریق فروشگاه اپل در دسترس است. البته اگر هنوز هم مردد هستید که آیا این بازی ارزش خرید را دارد یا خیر می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازی، تریلر آن را در قسمت پایین مشاهده کنید. همچنین شما قادر هستید مراحل ۱-۴ بازی را به صورت رایگان تجربه کرده و سپس در صورت رضایت آن را خریداری کنید.

در این مقاله پنج بازی برتر پولی اتو رانر را به شما معرفی کردیم که هر یک از آن‌ها می توانند مدت‌ها شما را سرگرم کنند. بسیاری از آن‌ها چالش‌ها و مراحل فرعی بسیاری دارند که ارزش تجربه‌ی دوباره آن‌ها را بالا می‌برند. در مقاله‌های آینده سعی داریم تا شما را با بازی‌های این سبک بیشتر آشنا کنیم. نظرات خود در رابطه با بازی‌های معرفی شده را می توانید در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید