گوشی OnePlus 6T ممکن است در تاریخ ۱۷ اکتبر معرفی شود - تکفارس 
گوشی OnePlus 6T ممکن است در تاریخ ۱۷ اکتبر معرفی شود - تکفارس 
گوشی OnePlus 6T ممکن است در تاریخ ۱۷ اکتبر معرفی شود - تکفارس 

گوشی OnePlus 6T ممکن است در تاریخ ۱۷ اکتبر معرفی شود

علیرضا هاشمی
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - 20:00
گوشی OnePlus 6T ممکن است در تاریخ ۱۷ اکتبر معرفی شود - تکفارس 

به دنباله شایعاتی که اخیرا مدعی شده‌اند گوشی OnePlus 6 به اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش مجهز خواهد شد، امروز شرکت وان پلاس به صورت رسمی وجود این تکنولوژی را در گوشی پرچمدار خود تایید کرد و اعلام کرد که این ویژگی با نام Screen Unlock در محصولش شناخته خواهد شد. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

به منظور شفاف کردن موضوع در رابطه با این ویژگی، وان پلاس توضیح داد که تکنولوژی Screen Unlock چگونه قرار است بر روی ظاهر گوشی و نحوه استفاده کاربران از آن تاثیر بگذارد. علاوه بر این، شرکت وان پلاس یک اسکرین شات از صفحه قفل گوشی را به نمایش گذاشت که به وضوح جهت پایین صفحه نمایشگر را نشان می‌داد و محل قرارگیری انگشت برای شناسایی کاربر در آن وجود داشت. همچنین نکته جالب توجه در رابطه با این عکس مربوط به تاریخ خاصی است که در آن به روز چهارشنبه ۱۷ اکتبر اشاره می‌کند.

معمولا این گونه از جزئیات نادیده گرفته می‌شوند زیرا از نظر کلی این تصویر به صورت تصادفی انتخاب شده است اما در واقع اگر تاریخ حک شده را مورد بازبینی قرار دهید، متوجه خواهید شد که آن تاریخ کاملا با برنامه زمانی وان پلاس برای عرضه محصولاتش مطابقت دارد. در سری OnePlus 3، مدل اصلی در تاریخ ۱۶ ژوئن عرضه شد و مدل OnePlus 3T در روز ۱۵ نوامبر به صورت رسمی رونمایی شد. به همین ترتیب گوشی OnePlus 5 در تاریخ ۲۰ ژوئن معرفی گشت و مدل OnePlus 5T به دنبال آن در ۲۱ نوامبر پا به عرصه رقابت گذاشت. اگر شرکت وان پلاس بخواهد همین روند را ادامه دهد، بنابراین گوشی OnePlus 6T احتمالا باید در تاریخ ۱۷ اکتبر به نمایش گذاشته شود، از زمان معرفی مدل اصلی یعنی OnePlus 6 در تاریخ ۱۶ می، نزدیک به ۵ ماه است که می‌گذرد.

شرکت وان پلاس هنوز به صورت رسمی این تاریخ را تایید نکرده است اما با توجه به جزئیات مهمی که این شرکت در رابطه با گوشی پرچمدار خود اعلام کرده، طولی نخواهد کشید تا ما اطلاعاتی جدید در رابطه با تاریخ معرفی آن دریافت کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید