شایعات توییتری خبر از دستگاهی متعلق به سامسونگ با چهار دوربین اصلی می دهند - تکفارس 
شایعات توییتری خبر از دستگاهی متعلق به سامسونگ با چهار دوربین اصلی می دهند - تکفارس 
شایعات توییتری خبر از دستگاهی متعلق به سامسونگ با چهار دوربین اصلی می دهند - تکفارس 

شایعات توییتری خبر از دستگاهی متعلق به سامسونگ با چهار دوربین اصلی می دهند

وحید درگایی
۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - 22:00
شایعات توییتری خبر از دستگاهی متعلق به سامسونگ با چهار دوربین اصلی می دهند - تکفارس 

چه چیزی بهتر از این است که اخباری راجع به یک دستگاه مخفی به بیرون درز پیدا کند؟ حالا شایعه ای به بیرون درز پیدا کرده که مطمئنیم ارزش خواندن را دارد. ادامه خبر را در تکفارس دنبال کنید.

یک اکانت توییتر که پیشتر نیز اخباری از دنیای تکنولوژی را به بیرون منتشر کرده بود با آیدی @UnverseIce بازهم دست به افشاگری زده و این بار با توییتی عجیب، سامسونگ را مورد خطاب خود قرار داده است.

Samsung

Camera Camera Camera Camera

تمام متن توییت در بالا آمده و همانطور که می بینید دقیقا پنج کلمه است. شاید در ابتدا علاقه مندان به دنیای تکنولوژی با خود فکر کنند که متن خبر راجع به دستگاهی با چهار دوربین است، به طور مثال دو دوربین پشت و دو دوربین سلفی در جلو که مساله ی جذابی بنظر نمی رسد چرا که قبل تر از آن نیز LG چنین دستگاهی را معرفی کرده بود و پنج دوربین بر روی آن قرار داشت.

جایی که داستان جذاب می شود این است که مردم در زیر پست این شخص شروع به نظر گذاشتن کردند و اکثر آن ها نیز بر این عقیده بودند که دو دوربین در پشت و دو دوربین در جلو برای این دستگاه مرموز در نظر گرفته شده ولی صاحب اکانت توییتر با پاسخ دادن و گفتن “همه در پشت قرار دارند” مردم را بیشتر از قبل شگفت زده کرد. با در نظر گرفتن این مساله که دستگاهی مانند Galaxy Note 9 با دو دوربین، توانایی ثبت عکس هایی شگفت انگیز را دارد، در نظر گرفتن چهار دوربین اصلی برای یک گوشی هوشمند از طرف سامسونگ کمی دور از ذهن بنظر می رسد. شاید شما نیز همانند ما فکر کنید که این دستگاه نیز یک طرح نمونه است که احتمالا تا سال آینده و یا شاید سال بعد آن و یا هیچوقت نتوانیم آن را ببینیم ولی دقیقا همینجاست که مساله از این نیز عجیب تر می شود.

در زیر همین توییت، یکی از کاربران پرسیده بود که این دستگاه مرموز در چه سالی معرفی خواهد شد و تا کی باید منتظر آن باشیم و جوابی که به این سوال داده شد به قدری عجیب بود که توجهات را به خودش جلب کند، ” ۲۰۱۸”.

اگر این مساله واقعیت داشته باشد پس زمان زیادی برای سامسونگ برای معرفی دستگاهش با چهار دوربین،( در صورت وجود خارجی) نمانده است. در ادامه این پرسش و پاسخ ها ، @UnverseIce چند سوال دیگر را نیز پاسخ داد که به طور خلاصه می توان گفت که ظاهرا این دستگاه از سری S دستگاه های Galaxy نخواهد بود پس گزینه Galaxy S10 کاملا منتفی است و هچنین این دستگاه در خط تولید دستگاه های خمیده نیز نخواهد بود که با اسم Galaxy F شناخته می شوند. با کمی تفکر می بینیم که به تازگی آخرین دستگاه سری Note نیز معرفی شده و یقینا این دستگاه که متعلق به سال ۲۰۱۸ است، به سری نوت تعلق نخواهد داشت و در آخر فقط یک نتیجه گیری باقی خواهد ماند، اینکه این دستگاه باید یک گوشی مجزا و یا یک خط مجزا باشد که قرار است ادامه پیدا کند.

خوب، اگر بخواهیم یک جمع بندی بر این خبر داشته باشیم، می بینیم که قرار است یک دستگاه هوشمند ( به صورت دقیق مشخص نیست یک گوشی) توسط سامسونگ با چهار دوربین اصلی ( پس دوربین جلو یا فرعی نیز موجود است، چه جالب!) معرفی و روانه بازار شود و احتمالا تا پایان سال این اتفاق رخ خواهد داد. ماه های زیادی به پایان سال نمانده و سامسونگ اگر قصد معرفی و فروش این دستگاه را دارد باید زودتر تمام اقدامات آن را انجام داده و پروژه را تکمیل کند.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با تکفارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید