مشخصات Honor 8X لو رفت؛ صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی بعلاوه دوربین دوگانه - تکفارس 
مشخصات Honor 8X لو رفت؛ صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی بعلاوه دوربین دوگانه - تکفارس 
مشخصات Honor 8X لو رفت؛ صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی بعلاوه دوربین دوگانه - تکفارس 

مشخصات Honor 8X لو رفت؛ صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی بعلاوه دوربین دوگانه

وحید درگایی
۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - 17:04
مشخصات Honor 8X لو رفت؛ صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی بعلاوه دوربین دوگانه - تکفارس 

برند زیر شاخه هوآوی،یعنی آنر به سرعت در حال رشد است و علاقه مندان بسیاری دارد و طبیعی است که افراد زیادی منتظر اخبار جدیدی راجع به گوشی جدید این شاخه باشند. ادامه خبر را در تکفارس بخوانید.

زیر برند آنر که اولویت آن دستگاه های مقرون به صرفه بوده همیشه به خوبی توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و آن ها را خوشحال نگه دارد. اخبار پیشتر خبر ازین مساله می دادند که آنر درحال تدارک دستگاهی است که می توان به آن لقب پرچمدار جادویی را داد و در آن از عناصری استفاده شده که قرار است تاثیر خاصی در طراحی آن داشته باشند.

نسل قبل از این سری ، هنوز به عنوان یکی از دستگاه های مقرون به صرفه و با صفحه نمایش بزرگ محسوب می شود که در حال حاضر نیز در بازار موجود و علاقه مندان می توانند آن را خریداری کنند و همین دستگاه یا Honor 7X دلیل اصلی هیجان مردم برای دیدن Honor 8X است و مردم دوست دارند ببینند در این نسل چه چیزهایی برای آن ها تدارک دیده شده و قرار است به چه شکلی سوپرایز شوند. از خوش شانسی، اخیرا دستگاهی تاییدیه خود را در آژانس TENAA گرفته که بنظر می رسد کمی بزرگتر از Honor 7X است.

مشخصات کامل این دستگاه به دست علاقه مندان به دنیای تکنولوژی رسیده و ریز و درشت گوشی، حالا برای همه مشخص است و تنها نکته ناامید کننده دستگاه نبودن عکس مشخصی از آن است که این مساله هم بنظر می رسد که در آینده ای نه چندان دور حل شود و ما بتوانیم این گوشی هوشمند را مشاهده کنیم.

این دستگاه قرار است با صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی روانه بازار شود که به نسبت Honor 8X Max که قرار است ۷٫۱۲ اینچی باشد، می تواند مصرف باتری بهینه تری داشته باشد. ظاهرا در این دستگاه نیز از طراحی ناچ استفاده شده و وزن این گوشی نیز ۱۷۵ گرم است. این دستگاه نسبت به نسخه مکس که قرار است ۲۱۰ گرمی باشد، قطعا دارای ارگونومی بهتر خواهد بود و بهتر در دست جای خواهد گرفت ولی این نکته نیز لازم به ذکر است که Honor 8X نسبت به نسخه مکس باتری کوچکتری دارد و با ۱۳۰۰ میلی آمپر نزول، باتری با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی آمپر را درون خود جای داده است.

طبیعی است که این دستگاه نسبت به Honor 7X مصرف باتری بیشتری دارد و یکی از دلایل اصلی آن نیز بزرگتر شدن صفحه نمایش است. در Honor 7X سایز صفحه نمایش ۵٫۹ اینچ بود که در این دستگاه به ۶٫۵ اینچ تبدیل شده است.

نکته جالب این است که نسخه معمولی ۸X ظاهرا دوربین بهتری از نسخه Max آن دارد و قرار است برای دوربین پشت، دو دوربین در نظر گرفته شود که یکی ۲۰ و دیگری ۲ مگاپیکسلی است و برای سلفی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. در بخش حافظه های داخلی و اجرایی نیز طبق سنت، شما می توانید ۴ گیگابایت حافظه اجرایی را با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید و با هزینه ی بیشتر، نسخه ۶ گیگابایتی رم را به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تهیه کنید. اندروید ۸٫۱ Oreo روی این دستگاه قرار گرفته که با رابط کاربری Emui نیز تقویت شده است.

تنها نکته ای که هنوز تایید نشده و چیزی راجع به آن نمی دانیم ، پردازنده دستگاه است که در گزارش تهیه شده فقط فرکانس آن مشخص است که روی ۲٫۲ گیگاهرتز قفل شده و از آن نیز می توانیم به دو حدس برسیم که یکی از آن ها SD 660 است و دیگری Kirin 710.

نظر شما راجع به این دستگاه چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید