FaceTime گروهی در نسخه اولیه iOS 12 عرضه نخواهد شد - تکفارس 
FaceTime گروهی در نسخه اولیه iOS 12 عرضه نخواهد شد - تکفارس 
FaceTime گروهی در نسخه اولیه iOS 12 عرضه نخواهد شد - تکفارس 

FaceTime گروهی در نسخه اولیه iOS 12 عرضه نخواهد شد

میر مهدی حامی
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - 20:30
FaceTime گروهی در نسخه اولیه iOS 12 عرضه نخواهد شد - تکفارس 

اپل امروز از یکی از ویژگی‌های کلیدی iOS 12 در نسخه اولیه آن پرده برداری کرد؛ FaceTime گروهی. این شرکت اعلام کرد که به جای ارائه این ویژگی در اولین نسخه iOS 12 که در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد، آن را دیرتر منتشر خواهد کرد که احتمالا در پاییز خواهد بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

FaceTime گروه یکی از ویژگی‌های جدید iOS 12 است، که کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند و به طور شگفت انگیزی به گفتگو همزمان با ۳۲ نفر بپردازند. شما می‌توانید در صفحه نمایش خود دسته‌ای از افراد را بسته به کسانی که به تازگی صحبت کرده‌اند مشاهده کنید و شخصی که در حال صحبت کردن باشد نیز به طور برجسته‌تر و در کادری بزرگ‌تر نمایش داده خواهد شد و هنگامی که دیگران شروع به صحبت کنند کادر آن‌ها نمایش داده شده و یا سایز بزرگ‌تری پیدا خواهد کرد.

اپل در کنفرانس WWDC 2018 خود این ویژگی را به نمایش گذاشت که در طول آن کاملا بی نقص به نظر می‌رسید اما احتمالا آن‌ها با یکسری مسائل جدید روبرو شده‌اند که ممکن است نتواند تا زمان انتشار نسخه اول iOS 12 در ماه آینده آن را رفع کنند.

این اولین باری نیست که شرکت ویژگی‌هایی را برای iOS اعلام کرده اما آن را در زمان معین تحویل نداده است. سال گذشته شرکت چندین ویژگی جدید مانند AirPlay 2، Apple Pay Cash و پیام‌های iCloud را رونمایی کرده بود که هیچ کدام از آن‌ها در روز انتشار iOS 11 در دسترس نبودند و چندین ماه بعد عرضه شدند. امیدوارم که مجبور نباشیم تا زمان طولانی را صرف انتظار برای ویژگی FaceTime گروهی کنیم.

اما با این حال اینکه شرکت ابتدا از عملکرد بی نقص آن اطمینان حاصل کند و سپس نسبت به عرضه آن اقدام کند بهتر از عرضه زودتر این ویژگی با وجود مشکلات عدیده است.

نظر شما در مورد این ویژگی iOS12 چیست؟ لطفا نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید