اطلاعات جدید از Galaxy Note 9 و Galaxy Watch - تکفارس 
اطلاعات جدید از Galaxy Note 9 و Galaxy Watch - تکفارس 
اطلاعات جدید از Galaxy Note 9 و Galaxy Watch - تکفارس 

اطلاعات جدید از Galaxy Note 9 و Galaxy Watch

وحید درگایی
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - 15:00
اطلاعات جدید از Galaxy Note 9 و Galaxy Watch - تکفارس 

خانوم ها و آقایان، فقط سه روز تا معرفی یکی از قدرتمند ترین پرچمدار های سال ۲۰۱۸ یا به گفته سامسونگ، قدرتمند بعدی باقی مانده و حالا اطلاعات جذاب تری به دست ما رسیده است. ادامه خبر را در تکفارس بخوانید.

همیشه یکی از بزرگترین سیاست های کمپانی های دستگاه هوشمند این بوده است که نگذارند هوادارانشان لحظه ای آرامش داشته باشند و با بیرون دادن اطلاعات درباره دستگاه های هوشمندشان همیشه سعی داشتند که سطح هیجان کاربران را بالا نگه دارند.

حالا باور داشته باشید یا نه، سامسونگ بعد ازینکه چند بار اجازه داد که این اطلاعات به بیرون درز پیدا کنند، بازهم این این اجازه را چند روز قبل از معرفی داده و اطلاعات جدیدتری از این گوشی هوشمند روی شبکه ردیت انتشار پیدا کرده است. یک کاربر در ردیت که ادعا کرده با مسئول بازاریابی سامسونگ روابط نزدیکی دارد، اطلاعات جدیدی را لیست کرده که بعضی از آن ها تا حالا به بیرون درز پیدا نکرده بودند و قطعا برای خوانندگان و تمام دوست داران تکنولوژی جذاب خواهد بود.

اولین خبر به این مساله می پردازد که خریداران پیش از موعد Galaxy Note 9 می توانند یکی از دو هدیه پکیج Fortnite یا هدفون های نویز گیر سامسونگ را به انتخاب خودشان از سامسونگ دریافت کنند. البته خبر جذاب تر می تواند این باشد که شما می توانید هر دو بسته را فقط با پرداخت ۹۹ دلار بیشتر در اختیار داشته باشید در حالی که بازی فورتنایت برای این دستگاه هوشمند قرار است با ۱۵۰ دلار کوپن عرضه شود و قیمت هدفون نویز گیر سامسونگ نیز در بازار ۲۹۹ دلار است.

دومین شایعه مربوط به S Pen ارتقا یافته است که تاکنون یکی از بزرگترین دغدغه های سامسونگ بوده است. ظاهرا کسانی که این دستگاه را پیش خرید می کنند می توانند رنگ قلم خود را انتخاب کنند که یک انتخاب جذاب از سمت سامسونگ برای هواداران به شمار می رود. همچنین شما می توانید با ۴۰ ثانیه شارژ کردن قلم تا ۳۰ دقیقه از آن استفاده کنید و می توانید با دوضربه روی قلم با گوشی عکس بگیرید که جز قابلیت های ریموت کنترلی S Pen به شمار می رود.

در بخش دوربین نیز، سامسونگ بهبود هایی را انجام داده و به دوربین جلو تکنولوژی هوش مصنوعی را اضافه کرده است که با استفاده از آن شما می توانید فوکوس بهتر و تنظیمات مناسب تری داشته باشید هرچند گفته می شود که دقت Galaxy S9 Plus عمل نخواهد کرد و بهرحال این تکنولوژی به کمک شما خواهد آمد.

آخرین شایعه مربوطه که احتمالا یکی از جذاب ترین ها نیز هست می گوید که صفحه نمایش این دستگاه هوشمند نسبت به پرچمدار نسل قبلی خودش بزرگتر خواهد شد ولی سایز و اندازه گوشی هوشمند به همان اندازه خواهد ماند که یک پیشرفت چشمگیر محسوب می شود.

ولی صبر کنید، هنوز اخبار Galaxy Watch شروع نشده است، این ساعت که قرار است به همراه Note 9 معرفی شود برخلاف Gear S3 ، دو دوسایز مختلف ۴۶ و ۴۲ میلی متری برای آقایان و خانوم ها معرفی خواهد شد. البته این اعداد برای آقایان و خانم ها با مچ خیلی بزرگ محسوب می شود که شما می توانید آن را کوتاه تر کنید. همچنین این ساعت قرار است تکنولوژی انتقال داده MST را که پیشتر سامسونگ از آن بر روی Gear S3 استفاده کرده بود را تنها بگذارد و با NFC ، همان قابلیت ها را برای دارندگان Galaxy Watch ارائه دهد.

با اینکه قرار است سایز صفحه نمایش ساعت سامسونگ افزایش پیدا کند ولی درکنار این افزایش سایز، عملکرد و ظرفیت باتری نیز ظاهرا افزایش یافته و قرار است تا هفت روز برای شما فعال مانده و شارژ را نگه داری کند. در بخش طراحی نیز باید بگوییم که قرار است رنگ رز گلد نیز برای این ساعت در نظر گرفته شود.

نظر شما راجع به این اخبار چیست؟ آیا سامسونگ می تواند موفق شود؟ نظر خود را با در ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید