قیمت احتمالی و بسیار بالای گلکسی نوت ۹ - تکفارس 
قیمت احتمالی و بسیار بالای گلکسی نوت ۹ - تکفارس 
قیمت احتمالی و بسیار بالای گلکسی نوت ۹ - تکفارس 

قیمت احتمالی و بسیار بالای گلکسی نوت ۹

سید محمد معلمی
۳ مرداد ۱۳۹۷ - 20:20
قیمت احتمالی و بسیار بالای گلکسی نوت ۹ - تکفارس 

با توجه به شایعات مختلف، انتظار می‌رود گلکسی نوت ۹ مشخصات فنی داشته باشد که دیگر رقبا و محصولاتشان را به چالش خواهد کشید ولی به نظر می‌رسد از نظر قیمت، این دستگاه مشتریان خود نیز را به شدت به دردسر خواهد انداخت.

سامسونگ قصد دارد تا از پرچمدار خود در تاریخ ۹ آگوست رونمایی کند و احتمالاً دو هفته بعد از معرفی نیز این گوشی وارد بازار شود. این می‌تواند خبر خوبی باشد زیرا کسانی که می‌خواهند و یا قصد داشته‌اند این دستگاه را خریداری نمایند قادر خواهند بود سرمایه خود را جمع کنند زیرا گفته می‌شود گلکسی نوت ۹ سامسونگ نیز مانند آیفون ایکس اپل حدود ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد.

آیا گلکسی نوت ۹ واقعاً ۱۰۰۰ دلار است؟

بر اساس گزارش جدیدی از اروپا، ممکن است قیمت‌های آغازین گلکسی نوت ۹ با چهار عدد مختلف همراه باشد.

برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که گلکسی نوت ۹ در تاریخ ۲۴ آگوست در ایتالیا معرفی می‌شود و این دستگاه در سه رنگ مشکی، آبی و بنفش کم‌رنگ موجود خواهد بود. ضمن اینکه یک گزینه دیگر نیز پیش روی علاقه‌مندان خواهد بود و آن عرضه این دستگاه با یک قلم S می‌باشد.

این فبلت دارای دو نمونه با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود که به ترتیب ۱۰۲۹ (۱۲۰۴ دلار) و ۱۲۷۹ یورو (۱۴۹۷دلار) قیمت خواهد داشت.

قیمت فروش گلکسی نوت ۹ در اروپا نسبت به ایالات متحده بسیار بیشتر خواهد بود زیرا مالیات‌ها در این قاره بیشتر می‌باشد. این یعنی قیمت احتمالی پرچمدار آتی سامسونگ حتی بیش از ۱۲۰۰ دلار است و حتی گران‌تر هم خواهد بود.

در مقایسه با گلکسی نوت ۸ که قیمت فروش آن در آمریکا ۹۵۰ دلار و در اروپا ۹۹۹ یورو بود، اگر قرار باشد که گلکسی نوت ۹ حدود ۱۰۲۹ یورو در اروپا ارزش داشته باشد، باید انتظار این را بکشیم که این دستگاه در آمریکا نیز حداقل ۹۹۹ دلار قیمت بخورد.

این شایعات در مورد قیمت‌های احتمالی گلکسی نوت ۹ با اعداد و ارقام گفته شده در گذشته برابر است. پیش از این برخی سایت‌های خبری مدعی شده بودند که نوت ۹ نسبت به نوت ۸ گرانتر خواهد بود. بنابراین قیمت ابتدایی گلکسی نوت ۹ حداقل ۱۰۰۰ دلار می‌باشد و حتی ممکن است از این رقم فراتر رود.

اگرچه سامسونگ با همکاری ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطی سعی می‌کند تا یارانه‌ها و تخفیف‌هایی را به مشتریان ارائه دهند تا آنها بتوانند گلکسی نوت ۹ را بخرند، ولی باز هم این گوشی قیمت بالایی خواهد داشت.

شایعات بیشتر در مورد گلکسی نوت ۹

Evan Blass که در زمینه افشای اطلاعات تبلت‌ها و گوشی‌هایی فعالیت می‌کند که هنوز معرفی نشده‌اند، اخیراً تصویری از گلکسی نوت ۹ منتشر کرده که تا به حال بهترین عکس از این فبلت می‌باشد.

شایعاتی به گوش می‌رسد که گلکسی نوت ۹ آخرین دستگاه سری نوت سامسونگ می‌باشد زیرا این کمپانی کره‌ای می‌خواهد سری اس و نوت را ترکیب نماید. البته این نکته را نیز باید اضافه کنیم که سامسونگ الآن حدود یک سال است که قصد انجام چنین کاری را دارد که البته تا امروز رخ نداده است.

به نظر شما، با توجه به شایعات، اخبار، تصاویر و همه اطلاعاتی که از گلکسی نوت ۹ منتشر شده، قیمت این دستگاه چه‌قدر خواهد بود؟ نظر خود را در انتهای خبر با دیگران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید