گوشی هانر ۹N به صورت رسمی در هند معرفی شد - تکفارس 
گوشی هانر ۹N به صورت رسمی در هند معرفی شد - تکفارس 
گوشی هانر ۹N به صورت رسمی در هند معرفی شد - تکفارس 

گوشی هانر ۹N به صورت رسمی در هند معرفی شد

میر مهدی حامی
۲ مرداد ۱۳۹۷ - 18:30
گوشی هانر ۹N به صورت رسمی در هند معرفی شد - تکفارس 

شرکت هوآوی امروز گوشی هانر ۹N را در هند به طور انحصاری برای شرکت فلیپ کارت رونمایی کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

همانطور که انتظار می رود، هانر ۹N سخت افزار یکسانی با ۹i دارد و تنها چیزی که تغییر کرده است یک گزینه حافظه اضافی است. این گوشی کماکان روی یک LCD 5.84 اینچ از نوع +FHD و با رزولوشن (۱۰۸۰x2280 پیکسل) ساخته شده است که دارای یک بریدگی باریک در بالای صفحه است. یک تراشه HiSilicon Kirin 659 نیز به همراه ۳ یا ۴ گیگابایت رم ، قدرت دستگاه را تامین می‌کنند.

اولین مدل از این نسخه ها با ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می شود، در حالی که دومین مدل در ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت در دسترس خواهد بود. در هر صورت کارت حافظه microSD را نیز برای گسترش میزان حافظه در اختیار خواهید داشت که البته به بهای از دست رفتن قابلیت استفاده از درگاه سیم کارت دوم خواهد بود.

در پشت دستگاه، شما اسکنر اثر انگشت و چینش دوربین دوگانه را مشاهده می کنید که شامل سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی برای سنجش عمق تصاویر است. دوربین جلویی که در قسمت بریدیگی قرار گرفته نیز ۱۶ مگاپیکسلی است که گوشی را تبدیل به یک دستگاه مناسب برای ثبت تصاویر سلفی می‌کند.

باتری دستگاه ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و اندروید ۸٫۰ اوریو را به همراه پوسته EMUI 8.0 هوآوی اجرا می کند.

هانر ۹N در رنگ‌های بنفش کم رنگ، نیلی، آبی یاقوتی و مشکی عرضه می‌شود که همانطور که پیش تر گفته شد انحصارا برای Flipkart می‌باشند. نسخه ۳GB/32GB از این گوشی INR 11،۹۹۹ (۱۷۴ دلار) قیمت خواهد داشت، مدل ۴GB/64GB نیز ۱۳،۹۹۹ INR (203 دلار) و نسخه ۴GB/128GB 17،۹۹۹ INR(261 دلار) قیمت خواهند داشت. عرضه رسمی این محصول از ۳۱ ژوئیه آغاز خواهد شد.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید