معرفی هوآوی نوا ۳ آی با پردازنده Kirin 710 - تکفارس 
معرفی هوآوی نوا ۳ آی با پردازنده Kirin 710 - تکفارس 
معرفی هوآوی نوا ۳ آی با پردازنده Kirin 710 - تکفارس 

معرفی هوآوی نوا ۳ آی با پردازنده Kirin 710

سید محمد معلمی
۲۷ تیر ۱۳۹۷ - 19:15
معرفی هوآوی نوا ۳ آی با پردازنده Kirin 710 - تکفارس 

هوآوی چهارشنبه پیش اعلام کرده بود که گوشی نوا ۳ یک نمونه از مدل پی ۲۰ لایت می‌باشد. حالا نمونه دیگری از نوا ۳ به نام نوا ۳ آی در کشور فیلیپین رویت شده است که بر خلاف نمونه قبلی، دارای ۴ گیگ رم و دوربین جلو و دوربین سلفی دوگانه می‌باشد. در دوربین اصلی این دستگاه دو لنز ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی و در دوربین سلفی نوا ۳ آی دو لنز ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

نوا ۳ آی نخستین گوشی است که در آن پردازنده Kirin 710 Soc با پردازش ۱۲nm به کار رفته که توسط HiSilicon تولید شده است. این پردازنده دارای ۴ Cortex-A73 با سرعت ۲٫۲ گیگاهرتزی و ۴ Cortex-A53 با سرعت ۱٫۷ گیگاهرتزی می‌باشد.

صفحه نمایش این گوشی از نوع LCD فول اچ‌دی پلاس و سایز آن نیز ۶٫۳ اینچ می‌باشد. ضمن اینکه نسبت تصویر این دستگاه هم مانند نوا ۳ ۱۹:۹ خواهد بود.

شماره مدل این دستگاه INE-LX2 که می‌باشد، دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است ولی می‌توان برای افزایش این میزان یک مموری کارت نیز کار گذاشت و آن را به ۲۵۶ گیگابایت رساند.

سیستم عامل اندروید ۸٫۱ با نسخه ۸٫۱ رابط کاربری EMUI هوآوی در نوا ۳ آی دیده می‌شود. شرکت تولیدکننده قول داده تا از هوش مصنوعی در رابط کاربری و GPU این دستگاه نیز استفاده شود.

اتصال این دستگاه تنها از طریق Wi-Fi 8.2.11b/g/n با سرعت ۲٫۴ گیگاهرتزی و بلوتوث ۴٫۲ خواهد بود. یک جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری به همراه پورت میکرو USB نیز در این دستگاه وجود خواهد داشت. ظرفیت باتری این گوشی حدود ۳۳۴۰ میلی‌آمپر می‌باشد.

رنگ‌های موجود در بازار از هوآوی نوا ۳ آی مشکی، سفید و بنفش کم رنگ خواهند بود که برای مردم کشور فیلیپین امکان پیش سفارش آنلاین نیز فراهم شده است.

قیمت این گوشی حدود ۳۰۰ دلار و یا ۲۶۰ یورو می‌باشد.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید