اقدام جدید اپل در جهت تولید انرژی پاک - تکفارس 
اقدام جدید اپل در جهت تولید انرژی پاک - تکفارس 
اقدام جدید اپل در جهت تولید انرژی پاک - تکفارس 

اقدام جدید اپل در جهت تولید انرژی پاک

دانیال بالِدی
۲۵ تیر ۱۳۹۷ - 13:00
اقدام جدید اپل در جهت تولید انرژی پاک - تکفارس 

شرکت اپل اعلام کرد که یک سرمایه‌گذاری جدید آغاز خواهد کرد. این‌ سرمایه‌گذاری بر مبنای سرعت بخشیدن به تأمین انرژی پاک در چین، به وسیله‌ی متصل کردن تأمین کنندگان، خواهد بود.

این شرکت اعلام کرد که با همکاری ۱۰ تأمین کننده‌ی دیگر و با سرمایه‌ی مجموع و مشترک ۳۰۰میلیون دلار و در چهار سال این کار را شروع خواهد کرد. این پروژه، که اپل آن را سرمایه‌ی انرژی پاک چین خواند، بر روی سرمایه‌گذاری و توسعه‌ی پروژه‌های انرژی پاک و تجدیدپذیر تمرکز دارد که نتیجه‌ی آن تولید بیش از یک گیگاوات انرژی تجدیدپذیر در این کشور است. طبق گفته‌ی شرکت، این مقدار انرژی برای تأمین انرژی مورد نیاز حدود ۱ میلیون خانه کافی است. یک شرکت بی‌طرف با نام DWS Group مدیریت سرمایه‌ها را بر عهده دارد.

به طور کلی، اپل و سرمایه‌گذاران آن امیدوارند که بتوانند تا سال ۲۰۲۰ حدود ۴ گیگاوات انرژی پاک تولید کنند. این اقدام اپل در راستای فعالیت‌های اپل در زمینه‌ی انرژی‌های تجدیدپذیر، در چند سال گذشته است. این شرکت در سال ۲۰۱۵ برنامه‌ی تأمین انرژی پاک را شروع کرد که طبق آن ۲۳ شرکت شریک اپل می‌بایست به طور کامل از انرژی پاک استفاده می‌کردند. در اوایل سال جاری، این شرکت ادعا کرد که انرژی سبز به اندازه کافی برای متعادل کردن مصرف انرژی صنایع خود در سراسر جهان خریداری می‌کند.

نظر شما در رابطه با انرژی پاک چیست؟ آیا این اقدام اپل را چه مقدار مفید قلمداد می‌کنید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید