عرضه‎ی Galaxy X نزدیک است، تلاش سامسونگ برای برتری بر اپل و گوشی‎های چینی - تکفارس 
عرضه‎ی Galaxy X نزدیک است، تلاش سامسونگ برای برتری بر اپل و گوشی‎های چینی - تکفارس 
عرضه‎ی Galaxy X نزدیک است، تلاش سامسونگ برای برتری بر اپل و گوشی‎های چینی - تکفارس 

عرضه‎ی Galaxy X نزدیک است، تلاش سامسونگ برای برتری بر اپل و گوشی‎های چینی

پوریا اسدی
۲۴ تیر ۱۳۹۷ - 18:00
عرضه‎ی Galaxy X نزدیک است، تلاش سامسونگ برای برتری بر اپل و گوشی‎های چینی - تکفارس 

در میان گزارش رسانه‌های کره‌ای در مورد آزادی رئیس هیئت مدیره سامسونگ از زندان که باعث افزایش نوآوری دربخش تلفن همراه خواهد شد،  چند جزء گرانبهای اطلاعاتی در مورد تلفن قابل انعطاف Galaxy X -یا هر نام دیگری- وجود دارد.

وارث موسس سامسونگ دارای قدرت و تفکر استراتژیک است که تصمیمات طولانی مدت به جای تمرکز بر نتایج کوتاه مدت را مد نظر قرار می‌دهد و از آنجا که بخش تلفن همراه با فروش کم Galaxy S9 در حالت بحران قرار دارد، حرکت‌های جسورانه ای لازم است . جی لی پس از رفتن به چین برای دیدار با روسای شرکت‌های شیائومی، هواوی و ویوو ، و بررسی تلفن‌های همراه آنها در فروشگاه محلی، در آخرین لحظه دستور تغییر در طراحی Note 9 را برای نازک تر شدن آن داد. ناظران بر صنایع محلی می‌گویند که او کسی است که می‌تواند تغییرات بزرگ را عملی کند.

عرضه‎ی Galaxy X نزدیک است، تلاش سامسونگ برای برتری بر اپل و گوشی‎های چینی - تکفارس 

عکسی که در آن جی لی را در حال تست کردن یک گوشی هوشمند در فروشگاهی در شنژن نشان می‌دهد. عاملی که باعث تغییر در طراحی  Note 9 برای نازکی بیشتر شد

تا به اینجا ما شنیده‌ایم که Galaxy X قابل انعطاف در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد و سامسونگ در ابتدا بر ساخت گوشی متمرکز است که به درون خم می‌شود و فعلا به دنبال گوشی که  به بیرون خم شود، نیست. با این حال، به نظر می‌رسد که سامسونگ اکنون Galaxy X را به عنوان تنها شانس خود برای تمایز واقعی در بازار می‌بیند و مهم است که آن را به سرعت عرضه کند زیرا سازندگان گوشی‌های چینی و اپل نیز تحقیق در مورد گوشی‌های انعطاف پذیر را شروع کرده‌اند.

این اولین بار نیست که ما در مورد اپل و طراحی‌های انعطاف پذیر می‌شنویم و تولید کنندگان صفحه نمایش چینی در حال حاضر پنل انعطاف پذیر OLED را توسعه داده‌اند. با توجه به این، همه منابع نشان می‌دهند که این محصولات تا سال ۲۰۲۰ در بازار عرضه نخواند شد، بنابراین در صورتی که سامسونگ چیزی را در حال حاضر عرضه کند، شروع خوبی خواهد بود. به همین دلیل است که این گزارش می‌گوید سامسونگ در تلاش است تا Galaxy X را سریعتر به عنوان یک محصول کامل و با برخی از نرم افزار و سخت افزار ارزش افزوده عرضه کند. به همین دلیل است که تحلیلگران عرضه‌ی آن را در ماه ژانویه، پس از معرفی در CES 2019 در لاس وگاس در نظر گرفته‌اند، بنابراین، ما واقعا می‌توانیم برای نخستین گوشی قابل انعطاف در جهان پول‌هایمان را پس انداز کنیم.

تحلیلگران می‌گویند:

محبوبیت گوشی‌های هوشمند‌ تاشو هنوز اثبات نشده است، اما در حال حاضر تنها جایگزین برای تسلط بر بازار است. سامسونگ الکترونیک در حال ریسک کردن و گرفتن رهبری در بازار است. این بزرگترین نقطه برای رصد است.

به گزارش خبرگزاری‌ها، عرضه ابتدایی برای پیمایش بازار در نظر گرفته شده است اما با این حال سامسونگ با توجه به محدودیت‌هایی که در این زمینه دارد، می‌تواند یک خط تولید کاملا متفاوت از سری Galaxy خود داشته باشد، هرچند که این تصمیم هنوز نهایی نشده است. دلیل تسریع برای مفهوم گوشی با صفحه نمایش تاشو فشارهای چندجانبه بر درآمد تلفن همراه سامسونگ است. همانطور که از نتایج Q2 دیده می‌شود، استراتژی فعلی رئیس بخش حفظ سود با عرضه‌ی تکرارهای ناامیدکننده، موفقیت کمی‌داشته است. سامسونگ نمی‌تواند در بخش گوشی‌های پایین‌رده و یا میان‌رده بسیار تمرکز کند ، چرا که شرکتهای تلفن چینی در حال بلعیدن سهم سایر شرکت‌ها هستند،آن هم در حالی که فروش کم S9 درآمد بخش گوشی‌های پرچم‌دار را هم در معرض خطر قرار داده است.

بنابراین، این شرکت ممکن است برای فرار از مهلکه شرط بندی‌های بزرگ و جسورانه ای را در بخش گوشی‌های تاشو  انجام دهد و ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم که چه چیزی را برای ما عرضه خواهد کرد. ایده داشتن یک تلفن همراه ۵ اینچی در شلواری تنگ  و سپس تبدیل آن به یک گوشی ۷ اینچی برای تماشای یک ویدیو، بسیار خیره کننده است، اما اجازه دهید صبر کنیم و ببینیم که سامسونگ  چه چیزی را برای کاربران عرضه خواهد کرد.

آیا تلاش ‌های سامسونگ برای تولید گوشی انعطاف‌پذیر به نتیجه خواهد رسید و سامسونگ اولین شرکتی خواهد بود که این نوع گوشی را عرضه خواهد کرد؟ لطفا در بخش نظرات از افکار خود در این زمینه برای ما بنویسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید