فیسبوک مجوز پخش موسیقی را به طور کامل دریافت کرد - تکفارس 
فیسبوک مجوز پخش موسیقی را به طور کامل دریافت کرد - تکفارس 
فیسبوک مجوز پخش موسیقی را به طور کامل دریافت کرد - تکفارس 

فیسبوک مجوز پخش موسیقی را به طور کامل دریافت کرد

پویان ایزدی
۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - 12:40
مجوز موسیقی فیسبوک

فیس بوک در حال حاضر تمام برچسب‌های اصلی موسیقی را برای استفاده از موسیقی دارای مجوز در ویدئوهای ارسال شده توسط کاربران در فیس بوک، فیس بوک مسنجر، نمایش مشخصات و Oculus در اختیار دارد. گروه موسیقی وارنر امروز اعلام کرد که با شرکت فیس بوک برای اضافه کردن هنرمندان خود به این ترکیب، به گروه موسیقی جهانی و سونی / ATV Music Publishing پیوست. همانطور که با موافقت‌نامه‌های پیشین، وارنر برای نوازندگان و خوانندگان دارای مجوز خواهد شد و می‌تواند حق امتیاز از فیلم‌های ساخته شده را نیز به دست آورد.

مزیت واضح برای کاربران فیس بوک / اینستاگرام این است که ویدیوهایشان به طور خودکار به دلیل نقض حق نسخه‌برداری، کپی نخواهد شد هرچند که حتی بخشی از آهنگ‌های مجاز را شامل شوند. این، به نوبه خود، ممکن است مردم را به احتمال زیاد در واقع ترغیب به ایجاد و به اشتراک‌گذاری موارد در فیس بوک کند. مواردی که شرکت واقعا می‌خواهد بیشتر دیده شوند.

با توجه به این که برچسب‌های عمده برای همه حساب شده است، فیس بوک هنوز هم باید یک توافق نامه دیگر را به امضا برساند، اما این شرکت تنها چند ماه است که به پیشرفت‌های زیادی دست یافته است. آیا یوتیوب نیز تمامی این مراحل را طی کرده است؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید