دستگاه استریم نوآورانه فیسبوک برای تلویزیون در راه است - تکفارس 
دستگاه استریم نوآورانه فیسبوک برای تلویزیون در راه است - تکفارس 

دستگاه استریم نوآورانه فیسبوک برای تلویزیون در راه است

Tayeb90
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - 18:00
دستگاه استریم نوآورانه فیسبوک برای تلویزیون در راه است - تکفارس 

فیسبوک سال گذشته از عرضه دستگاه‌های پورتالی خبر داد که بر ویدئو کنفرانس تأکید خواهند داشت. دستگاه‌های پورتال ویژگی‌های تماس تصویری پیشرفته‌ای مانند دوربین و صدای هوشمند را ارائه می‌دهند. دوربین هوشمند به طور خودکار پیوستگی تصاویر و زوم را انجام می‌دهد تا همه افراد را در دیدرس نگه دارد. صدای هوشمند نویزهای زمینه را به کم‌ترین حد ممکن کاهش می‌دهد و کیفیت صدای شخصی که در حال صحبت کردن است را بالا می‌برد به طوری که تفاوتی ندارد آن شخص در حال جابه‌جایی به چه سمتی باشد. فیسبوک با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار، پشتیبانی از این دستگاه‌ها را در Amazon Prime Video، واتس‌آپ و دیگر اپلیکشن‌ها اضافه نموده است. به گزارش امروز The Information، فیسبوک در حال کار کردن بر روی عوامل جدید فرم پورتال است.

بر اساس این گزارش، فیسبوک بر روی برنامه دستگاه استریم به نام کاتالینا (Catalina) کار می‌کند که شامل ویژگی‌های دوربین دستگاه‌های پورتال موجود خواهد بود اما صفحه نمایشگر نخواهد داشت. دستگاه جدید استریم از تلویزیون خانگی برای صفحه نمایشگر خود استفاده خواهد کرد و ریموت کنترل نیز دارد.

مشتری‌ها می‌توانند این دستگاه را خریداری نموده و آن را به تلویزیون‌های خود متصل کنند و از تجربه پورتال فیسبوک لذت ببرند.

فیسبوک با شرکت‌های نتفلیکس، دیزنی، هولو (Hulu)، اچ بی او (HBO) و آمازون در حال گفتگو است تا اپلیکشن‌های مربوط به خود را به این دستگاه پورتال بیاورند.

همراه با تجربه تماس ویدئویی مسنجر واتس‌آپ و اپلیکشن‌های استریم، دستگاهی که به زودی عرضه می‌شود نیز دارای ویژگی‌های AR خواهد بود که به کاربر اجازه می‌دهد در حال تماس ویدئویی با اهداف مجازی تعامل برقرار کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید