بروزرسانی فیسبوک و دسترسی‌های جدید - تکفارس 
بروزرسانی فیسبوک و دسترسی‌های جدید - تکفارس 

بروزرسانی فیسبوک و دسترسی‌های جدید

حسین چوبین
۲ اسفند ۱۳۹۷ - 20:30
بروزرسانی فیسبوک و دسترسی‌های جدید - تکفارس 

فیسبوک یک بروزرسانی برای نسخه اندروید خود عرضه کرد که دسترسی های جدیدی را به کاربران می‌دهد. برای مثال می‌توانید منبع تصویر زمینه های مختلف را ببینید.

در نسخه قبلی این نرم‌افزار شما می‌توانستید گزینه لوکیشن یا درواقع مکان خود را به دلخواه خاموش یا روشن کنید. و همچنین می‌توانستید با تایید دسترسی نقطه مکانی به این برنامه اجازه دهید تا باتوجه به نقطه مکانی شما و سایر افراد ارتباطی بین شما برقرار می‌کرد که البته همیشه این قابلیت فعال نبود و فقط گاهی اوقات از نقطه  مکانی استفاده می‌کرد.

با اضافه شدن این قابلیت جدید شما می‌توانید در قسمت تنظیمات سرویس نقطه مکانی خود را فعال یا غیر فعال کنید. البته باید توجه داشته باشید در صورت فعال کردن نقطه مکانی شما تا زمانی که داخل برنامه هستید قبل دسترسی است و زمانی که از برنامه خارج می‌شوید عمل یافتن نقطه مکانی شما متوقف می‌شود. درصورت غیرفعال کردن این بخش می‌توانید ردیابی نقطه مکانی را محدود کنید.

قابلیت محدود کردن نقطه مکانی برای نسخه های IOS موجود بوده اما این قابلیت به تازگی برای نسخه اندروید قرار گرفته است. بنابراین این امکان جدید فقط با یک تغییر نسخه همراه بوده و به جای IOS برای اندروید قرار گرفته؛ به اختصار باید گفت نوآوری خلاقانه‌ای در کار نبوده.

فیسبوک یک برنامه زمانی برای این بروزرسانی مشخص کرده و شما می‌توانید پس از بروزرسانی با اعمال تنظیمات دلخواه خود از این برنامه استفاده کنید. بنابراین اگر آن ها را غیرفعال کرده‌اید، تمامی موارد مربوط به این قابلیت محدود می‌شود و اگر هم فعال کنید تمامی این قابلیت ها قابل استفاده و دسترسی است.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این بروزرسانی فیسبوک برای اندروید چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید؛ جهت عضویت کافی است بر روی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.